Even iets dichterbij..(no crop)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Oogjes
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Oogjes
MOOI !
Misschien het 2e oog er ook volledig op... want dit zijn ogen om in weg te dromen!
Ook mooie make-up btw!
Mvg,
Bart.
-
Scherp oogje, knappe compo en prima dofJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Kan me wel bekoren.
Mag ik 2 opmerking/vraagjes:
1. zeer beperkte DOF zodat 2de oog onscherp is. Zo gewild? Brengt enerzijds diepte in de opname maar is anderzijds wat storend doordat het teveel de aandacht opeist.
2. kon dat hoofdlicht niet verderaf (of deels afgedekt ) zodat reflectie in oog wat kleiner zou zijn?
Henrilidnummer: BD0435BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk berichtKan me wel bekoren.
Mag ik 2 opmerking/vraagjes:
1. zeer beperkte DOF zodat 2de oog onscherp is. Zo gewild? Brengt enerzijds diepte in de opname maar is anderzijds wat storend doordat het teveel de aandacht opeist.
2. kon dat hoofdlicht niet verderaf (of deels afgedekt ) zodat reflectie in oog wat kleiner zou zijn?
Henri
En als de lamp te hoog of te laag staat is het ook niet goed. Dus we moeten het voorlopig even met dit plaat je doen
Moet er wel nog even bij editen, dat de titel dan ook eigenlijk oog had moeten zijn, en dat het schieten met een 100mm macrolens altijd een beperkt DOF oplevert, vooral als je op nog een 20 cm afstand een foto maakt op F11. Dus gewild? in dit geval absoluut 'ja'.
thanks voor de commentsLast edited by MadMax; 2 oktober 2008, 12:38.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
mooi dat we het hier mee moeten doen!!
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtEn als de lamp te hoog of te laag staat is het ook niet goed. Dus we moeten het voorlopig even met dit plaat je doen
thanks voor de commentsGroetjes Steco
Comment
-
Heel mooi! Heel sprekend!
Mooie samenwerking tussen visagiste en fotograaf. Dream team?
Comment
-
-
Comment