Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kindje dat ik tegen kwam
Collapse
X
-
-
Re: Kindje die ik tegen kwam
leuke foto maar bij kinderen moet je door de knieen...
Grtz marccanon 40D, canon 70-200 2.8L IS, 24-105 4 IS USM, 50 1.8, 17-40 4L, 100mm 2.8
Grtz Marc
http://www.pbase.com/marc100
-
Oorspronkelijk geplaatst door Foantje Bekijk bericht
1/ Zoals eerder gemeld, bij kinderen door de knieen gaan, dus op ooghoogte trekken.
2/ In de tittel : Kindje DAT ik tegen kwam i.p.v. die
Dit is een veel voorkomende fout in spreken en schrijven, zelf hoor ik dit soms bij presentatoren op TV
Sorry hoor, ik hoop dat je het mij niet kwalijk neemt !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tourleader Bekijk bericht2/ In de tittel : Kindje DAT ik tegen kwam i.p.v. die
Oorspronkelijk geplaatst door tourleader Bekijk berichtSorry hoor, ik hoop dat je het mij niet kwalijk neemt !
Mvg,
Frederic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk berichtEn titel is met 2 t's in plaats van met 3 t's
Mvg,
Frederic
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartdevijfde Bekijk berichtIk vind 'm daarentegen toch aardig gelukt. 't Hoeft niet altijd volgens de regelkes he
Niettegenstaande dat het toch "dat" is ipv "die"Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy
Comment
-
Re: Kindje dat ik tegen kwam
Deze foto is aardig als beeld op zich. Kijk naar de schuine lijn die het beeld dwarst en hoe het kindje mooi de onderste driehoek opvult zonder die te raken. Het wit jasje tekent bovendien ons 'hoofdonderwerp' mooi af tegen de donkere achtergrond.
Voor mijn part heet zoiets 'een mooie compositie'.If you always do what you always did, you will always get what you always got.
www.sylviehuybrecht.be
Comment
-
Comment
-
Het standpunt van de fotograaf maakt van deze foto iets bijzonders. Goed gedaan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk berichtHet kindje lijkt nu iets teveel op een Afrikaans kindje.
voor de rest: mooie compo, mooie blik van het kindje, mooie plaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pazman_nl Bekijk berichtJa, en??????
't Mijne was dat nu de tint van de huid niet realistisch is.
Comment
-
^zw tint is nooit realitisch. Maar volgens mij is het ook kindje met een kleurtje. Als dit niet zo is kan je me'n laatste opmerking vergeten.
Comment
Comment