Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Respect voor deze foto! Ik doe het je niet na met deze belichtingen.
Wat mij echter het meeste opvalt is de hoge positie vann haar rechterarm waardoor er niet een echt steuneffect maar een hangeffect wordt gecreerd. Die hoge arm zorgt misschien ook wel voor de hele lichte rechterhand, is dat dezelfde lamp die ook het gezicht verlicht? Ik denk nl dat die lamp daar prima staat als het om de gezichtsbelichting gaat, misschien moet je de hand wat minder licht laten worden.
Haar huid is prachtig mooi belicht wat mij betreft en de achtergrond past daar weer mooi bij.
Nogmaals, mooi werk!
Herman Boer
Canon 40D - canon 50mm 1,8 - Canon 100mm F2.0 - Canon 17-55 f2,8 IS USM, Sigma 150mm f2,8 macro - Canon 100-400 F4,5-5,6 L IS http://www.flickr.com/photos/hermanboer/
Comment