Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dit is een bijzonder mooie foto van een bijzonder mooie vrouw.
De adertjes in de ogen maken het echt, en ik zou er dan ook afblijven. Ze gaan wel minder opvallend worden als de foto een beetje helderder maakt, maar dan is de sfeer ook weer voor een stuk weg.
Beauty need only be a whisper Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
Mooi portret en vooral een mooie nabewerking die de foto niet verpest maar juist erg mooi maakt als het gaat om sfeer.
Als je het mij vraagt dan zou ik de adertjes die daar nu eenmaal zitten daar ook gewoon laten.
Hoe minder photoshop hoe beter!
Groeten,
Herman Boer
Canon 40D - canon 50mm 1,8 - Canon 100mm F2.0 - Canon 17-55 f2,8 IS USM, Sigma 150mm f2,8 macro - Canon 100-400 F4,5-5,6 L IS http://www.flickr.com/photos/hermanboer/
Comment