Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fitness personal training

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• fitness personal training

Enkele plaatjes uit een catalogusshoot voor een fitness personal training bedrijf...

www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Re: fitness personal training

wel een beetje de Lage Landen stiel hoor, geef mij maar de Amerikaanse aanpak.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

no2 voor mij. Kan zo in het boekie.

Krijg beetje indruk dat of de kleur te gesatureerd is of het model is gewoon heerlijk bruin
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

@bouk : het is ook de lage landen stiel... Opdrachtgever is een Nederlander en hij bepaalde volledig alle houdingen en uitdrukkingen.

@max : Bedankt, deze komt ook in het boekske En ja, model was gewoon heerlijk bruin.
        Trouwens zelfde model als de foto's van macroshopper...
        Enige verschil is dat Marc mocht freestylen en ik me moest houden aan wat de opdrachtgever p papier had gezet.... (nu ja, klant is koning hé)

Comment

Vóór je die tweede foto in 't boekske zet, zal je toch nog wat poetswerk moeten verrichten. Vooral tussen de benen van de juffrouw in het grijze trainingspak.

Bij de eerste aanblik van foto 1, dacht ik dat die juffrouw met haar tarzan op stap was.
          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
            Vóór je die tweede foto in 't boekske zet, zal je toch nog wat poetswerk moeten verrichten. Vooral tussen de benen van de juffrouw in het grijze trainingspak.

Bij de eerste aanblik van foto 1, dacht ik dat die juffrouw met haar tarzan op stap was.
            Van opmerking gesproken.

Henri
            lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
              Van opmerking gesproken.

Henri
              touché... maar ik schoot hier spontaan in de lach
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                Moet inderdaad nog wat poetswerk aan gebeuren.
                Maar post nu de voorlopige versie hé.

Gaat tenslotte om het totale beeld en niet om details hé. (althans niet op het forum wat mij betreft).

Ik poets enkel de platen tot in detail op waar de euro's worden voor op tafel gelegd... Voor het overige geen tijd noch goesting

Wat betreft de opmerking vande tarzan... Moet er eigenlijk ook een beetje mee lachen (shame on me) maar opmerking doet eigenlijk niet terzake en is vrij cru tov model vind ik persoonlijk.
                Last edited by pete; 27 september 2008, 16:57.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                  ... Wat betreft de opmerking vande tarzan... Moet er eigenlijk ook een beetje mee lachen (shame on me) maar opmerking doet eigenlijk niet terzake en is vrij cru tov model vind ik persoonlijk.
                  Mijn opmerking ging helemaal niet over het model.

Als de fotograaf het zwart niet had laten dichtlopen op die plaats, dan was het voor de kijker duidelijker geweest dat de dame een halter en níét een 'huishoudapparaat' meezeult.
                  Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Waarom heeft het model rechts in beide foto's een duidelijk afgelijnde grote extra oranje vlek op haar wangen?
                    Gezien je niet retoucheert is die dus zo geschminkt? Anders kon het nog zijn dat je met een te harde brush de kaakjes versterkt had.

Of haar zonnecrême beetje ongelijk aangebracht?

Zo'n kettlebells kunt ge trouwens heeeeel sterk van worden Wakostda en waarkoopteda?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy Bekijk bericht
                      Waarom heeft het model rechts in beide foto's een duidelijk afgelijnde grote extra oranje vlek op haar wangen?
                      Gezien je niet retoucheert is die dus zo geschminkt? Anders kon het nog zijn dat je met een te harde brush de kaakjes versterkt had.

Of haar zonnecrême beetje ongelijk aangebracht?

Zo'n kettlebells kunt ge trouwens heeeeel sterk van worden Wakostda en waarkoopteda?
                      Hihi vind ik grappig... Weet ni waar ge dat koopt.
                      Klant had die spullen bij. Bedoeling was om allemaal oefeningen te fotograferen.

En ja, visagie vonden ze niet nodig, modellen hebben zichzelf geschminkt

@Jos : volgens mijn histogram en mijn monitor zijn er absoluut geen dichtgelopen zwarte partijen te bespeuren.

Comment

nope.. nergens is het zwart dichtgelopen .. zit zelfs heel mooi detail in hier en daar.
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                          no2 voor mij. Kan zo in het boekie.

Krijg beetje indruk dat of de kleur te gesatureerd is of het model is gewoon heerlijk bruin
                          Die zo dagelijks of wekelijks in de fitnisse zitten, liggen meestal ook wel regelmatig onder de zonnebank

Beide mooi gedaan

Comment

Working...
                          X