Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
@bouk : het is ook de lage landen stiel... Opdrachtgever is een Nederlander en hij bepaalde volledig alle houdingen en uitdrukkingen.
@max : Bedankt, deze komt ook in het boekske En ja, model was gewoon heerlijk bruin.
Trouwens zelfde model als de foto's van macroshopper...
Enige verschil is dat Marc mocht freestylen en ik me moest houden aan wat de opdrachtgever p papier had gezet.... (nu ja, klant is koning hé)
Vóór je die tweede foto in 't boekske zet, zal je toch nog wat poetswerk moeten verrichten. Vooral tussen de benen van de juffrouw in het grijze trainingspak.
Bij de eerste aanblik van foto 1, dacht ik dat die juffrouw met haar tarzan op stap was.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Vóór je die tweede foto in 't boekske zet, zal je toch nog wat poetswerk moeten verrichten. Vooral tussen de benen van de juffrouw in het grijze trainingspak.
Bij de eerste aanblik van foto 1, dacht ik dat die juffrouw met haar tarzan op stap was.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Moet inderdaad nog wat poetswerk aan gebeuren.
Maar post nu de voorlopige versie hé.
Gaat tenslotte om het totale beeld en niet om details hé. (althans niet op het forum wat mij betreft).
Ik poets enkel de platen tot in detail op waar de euro's worden voor op tafel gelegd... Voor het overige geen tijd noch goesting
Wat betreft de opmerking vande tarzan... Moet er eigenlijk ook een beetje mee lachen (shame on me) maar opmerking doet eigenlijk niet terzake en is vrij cru tov model vind ik persoonlijk.
... Wat betreft de opmerking vande tarzan... Moet er eigenlijk ook een beetje mee lachen (shame on me) maar opmerking doet eigenlijk niet terzake en is vrij cru tov model vind ik persoonlijk.
Mijn opmerking ging helemaal niet over het model.
Als de fotograaf het zwart niet had laten dichtlopen op die plaats, dan was het voor de kijker duidelijker geweest dat de dame een halter en níét een 'huishoudapparaat' meezeult.
Waarom heeft het model rechts in beide foto's een duidelijk afgelijnde grote extra oranje vlek op haar wangen?
Gezien je niet retoucheert is die dus zo geschminkt? Anders kon het nog zijn dat je met een te harde brush de kaakjes versterkt had.
Of haar zonnecrême beetje ongelijk aangebracht?
Zo'n kettlebells kunt ge trouwens heeeeel sterk van worden Wakostda en waarkoopteda?
Waarom heeft het model rechts in beide foto's een duidelijk afgelijnde grote extra oranje vlek op haar wangen?
Gezien je niet retoucheert is die dus zo geschminkt? Anders kon het nog zijn dat je met een te harde brush de kaakjes versterkt had.
Of haar zonnecrême beetje ongelijk aangebracht?
Zo'n kettlebells kunt ge trouwens heeeeel sterk van worden Wakostda en waarkoopteda?
Hihi vind ik grappig... Weet ni waar ge dat koopt.
Klant had die spullen bij. Bedoeling was om allemaal oefeningen te fotograferen.
En ja, visagie vonden ze niet nodig, modellen hebben zichzelf geschminkt
@Jos : volgens mijn histogram en mijn monitor zijn er absoluut geen dichtgelopen zwarte partijen te bespeuren.
Comment