Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-{ cube }-

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• -{ cube }-

-Impressies?...grtz, Daniel

Re: -{ cube }- (18+)

Ik vind ze zeker niet slecht, alleen mis ik iets..
    De kleuren in Z/W zijn zeker in orde!
    Maar ik zou iets meer gedaan hebben met die hoeken
    2armen naar de bovenhoek en de benen wa meer gespreid naar de twee linkerhoeken, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak!
    Het model ziet er op zich prachtig uit, heb je zo nog ene?

Groeten

Edit: Ik had even snel gekeken maar ik zie nu dat de cubus eigenlijk geshopt is, dus zal het waarschijnlijk ook moeilijk geweest zijn om te krijgen wat ik wou zeggen.. maar zeker niet mis, probeer eens zonder?
    Last edited by Tjele; 26 september 2008, 12:41. Reden: Effe te snel gekeken
    Yannick Desmet 2021
    yannickdesmet.com

Comment

Re: -{ cube }- (18+)

Alleszins een verfrissende plaat tussen veel nietszeggend modelwerk hier tegenwoordig Maar waarom toch altijd die 18+ lokkerij ?

Comment

Re: -{ cube }-

Ik zou rond haar bips de foto nog wat verdonkeren want nu vind ik het een beetje een raar zicht.

Voor de rest weer een goede foto.

Comment

Tjele schreef:
          maar ik zie nu dat de cubus eigenlijk geshopt is, dus zal het waarschijnlijk ook moeilijk geweest zijn om te krijgen wat ik wou zeggen.. maar zeker niet mis, probeer eens zonder?
          Man, man toch,...wat je allemaal ziet!....euh, die cubus staat echt in mijn studio hoor (alleen de hoeken zijn wat geacentueerd)

En, het model zit er echt in ook

Soms begin ik zelf te twijfelen, ...misschien was er helemaal niets aanwezig in mijn studio, en heb ik alles volledig "geshopt"

Weet echter niet wat Domino (het model) hiervan gaat denken...

en de benen wa meer gespreid
          Wel, ik doe redelijk veel naaktfotografie, en de modellen weten dat ze op mijn volledig respekt kunnen tellen,
          de benen meer gespreid, is iets dat ik zeker niet durf op aandringen bij een model,
          ik kan je verzekeren, meer gespreid,...is voor het model visueel zeker niet gemakkelijk aanvoelend ...zo is nu eenmaal een vrouwelijk lichaam gemaakt.

@ Picaso:
          Maar waarom toch altijd die 18+ lokkerij ?
          Wel voor mij hoefd dit absoluut niet, ...maar het is hier toch integraal naakt,...en ik heb al voorgehad dat ik het er niet bij zette,...en de dag erop had een moderator het er zelf bijgevoegd

Voor mij zeker geen lokkerij dus...

Beste groetjes,

Daniel

Comment

How, en nu zie ik dat de (18+) weg is,...ik heb dit weer niet gedaan....

Misschien iemand eens duidelijk zeggen hoe het eigenlijk moet?

Integraal naakt is (18+) ...ja of nee ?

Dank , Daniel

Comment

Wel, ik doe redelijk veel naaktfotografie, en de modellen weten dat ze op mijn volledig respect kunnen tellen,
              de benen meer gespreid, is iets dat ik zeker niet durf op aandringen bij een model,
              ik kan je verzekeren, meer gespreid,...is voor het model visueel zeker niet gemakkelijk aanvoelend ...zo is nu eenmaal een vrouwelijk lichaam gemaakt.

dat gaat toch niet bij bij het fotograferen van de achterkant!!!
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Slecht is het zeker niet, en het accentueren maakt het denk ik een beetje te getekend als ge begrijpt wat ik bedoel.
                Ik kan wel begrijpen dat het moeilijk is om zoiets te vragen heb het zelf nog nooit geurfd om te vragen om naakt te poseren laat staan haar benen spreien..
                Mss ligt de foto mij gewoon niet, dat is allemaal een kwestie van smaak.

Heb je nog fotos van deze serie? toevallig.?
                Yannick Desmet 2021
                yannickdesmet.com

Comment

Prima opname hoor
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Mijn aanvoelen is een beetje dubbel!
                    Enerzijds is het zo goed als een volledig zwart wit zonder kontrast. Maar dan is het onderste gedeelte vanaf de heupen wel met grijstinten. Daardoor wordt de aandacht naar haar poep geleid! (Misschien is het ook de bedoeling? Dan is het voor mij oké!)
                    Ofwel zet je het volledig zwart en wit ofwel detailleer je het lichaam overal in grijstinten.

Comment

Ik vind het idee hier met cubus leuk zeer leuk zelfs en goed gedaan (al is er boven in de hoeken precies nog wat poets werk aan) maar het model erin vind ik maar niets, had volgens mij iets veel interessanter kunne worden.

Comment

Working...
                      X