Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ik vind ze zeker niet slecht, alleen mis ik iets..
De kleuren in Z/W zijn zeker in orde!
Maar ik zou iets meer gedaan hebben met die hoeken
2armen naar de bovenhoek en de benen wa meer gespreid naar de twee linkerhoeken, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak!
Het model ziet er op zich prachtig uit, heb je zo nog ene?
Groeten
Edit: Ik had even snel gekeken maar ik zie nu dat de cubus eigenlijk geshopt is, dus zal het waarschijnlijk ook moeilijk geweest zijn om te krijgen wat ik wou zeggen.. maar zeker niet mis, probeer eens zonder?
Last edited by Tjele; 26 september 2008, 12:41.
Reden: Effe te snel gekeken
maar ik zie nu dat de cubus eigenlijk geshopt is, dus zal het waarschijnlijk ook moeilijk geweest zijn om te krijgen wat ik wou zeggen.. maar zeker niet mis, probeer eens zonder?
Man, man toch,...wat je allemaal ziet!....euh, die cubus staat echt in mijn studio hoor (alleen de hoeken zijn wat geacentueerd)
En, het model zit er echt in ook
Soms begin ik zelf te twijfelen, ...misschien was er helemaal niets aanwezig in mijn studio, en heb ik alles volledig "geshopt"
Weet echter niet wat Domino (het model) hiervan gaat denken...
en de benen wa meer gespreid
Wel, ik doe redelijk veel naaktfotografie, en de modellen weten dat ze op mijn volledig respekt kunnen tellen,
de benen meer gespreid, is iets dat ik zeker niet durf op aandringen bij een model,
ik kan je verzekeren, meer gespreid,...is voor het model visueel zeker niet gemakkelijk aanvoelend ...zo is nu eenmaal een vrouwelijk lichaam gemaakt.
@ Picaso:
Maar waarom toch altijd die 18+ lokkerij ?
Wel voor mij hoefd dit absoluut niet, ...maar het is hier toch integraal naakt,...en ik heb al voorgehad dat ik het er niet bij zette,...en de dag erop had een moderator het er zelf bijgevoegd
Wel, ik doe redelijk veel naaktfotografie, en de modellen weten dat ze op mijn volledig respect kunnen tellen,
de benen meer gespreid, is iets dat ik zeker niet durf op aandringen bij een model,
ik kan je verzekeren, meer gespreid,...is voor het model visueel zeker niet gemakkelijk aanvoelend ...zo is nu eenmaal een vrouwelijk lichaam gemaakt.
dat gaat toch niet bij bij het fotograferen van de achterkant!!!
grt,bouk.
Slecht is het zeker niet, en het accentueren maakt het denk ik een beetje te getekend als ge begrijpt wat ik bedoel.
Ik kan wel begrijpen dat het moeilijk is om zoiets te vragen heb het zelf nog nooit geurfd om te vragen om naakt te poseren laat staan haar benen spreien..
Mss ligt de foto mij gewoon niet, dat is allemaal een kwestie van smaak.
Mijn aanvoelen is een beetje dubbel!
Enerzijds is het zo goed als een volledig zwart wit zonder kontrast. Maar dan is het onderste gedeelte vanaf de heupen wel met grijstinten. Daardoor wordt de aandacht naar haar poep geleid! (Misschien is het ook de bedoeling? Dan is het voor mij oké!)
Ofwel zet je het volledig zwart en wit ofwel detailleer je het lichaam overal in grijstinten.
Ik vind het idee hier met cubus leuk zeer leuk zelfs en goed gedaan (al is er boven in de hoeken precies nog wat poets werk aan) maar het model erin vind ik maar niets, had volgens mij iets veel interessanter kunne worden.
Comment