Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sash

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: sash

Oorspronkelijk geplaatst door J-B Bekijk bericht
    IWat een hautaine reacties lees ik hier ook....
    Grappig. Dus zeggen dat je het niét mooi vind is hautain en zeggen dat het fantastisch is niet .

Ik heb een vraagje : welk soort kleed heeft ze nu feitelijk aan?

Comment

mij kan de foto ook absoluut niet bekoren...

vind hem niet aangenaam om naar te kijken...

maar zoals reeds aangehaald : smaken verschillen en da's maar goed ook.
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

Comment

Potentieel vind ik hem geweldig en stoort het mij helemaal niet dat de linkerkant overbelicht is. Ik vind het zelfs een meerwaarde geven. Maar de compositie is niet wat ie moet zijn om ervoor te zorgen dat je blik onvoorwaardelijk naar haar gezicht gaat. Bovendien vind ik wat ze aan heeft heel raar. Brede schouderbanden die hoog boven haar schouders uit steken. Dan wil je wel eens zien wat ze nu eigenlijk draagt. En dat kan deze foto niet gebruiken vind ik. Een krappere compositie zou al veel doen volgens mij. Verder vind ik de groothoek niet flatterend voor haar hoofd.

Voor mij dus veel potentieel maar dit is em niet. Als je pakweg vijftig foto's in deze serie hebt, zit er wellicht een betere tussen.
        ______
        www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
          Grappig. Dus zeggen dat je het niét mooi vind is hautain en zeggen dat het fantastisch is niet .
          Nee hoor, iets niet mooi vinden is heel normaal. Het gaat me om de manier waarop door sommigen... Ik moet er wel bij vertellen dat ik ook naar het andere topic 'like in a dream' van jamar aan het kijken was toen ik de reactie typte. Sommige reacties vind ik dan hautain ja (die van sylvie bv.)
          "sommigen maken carrière door hun kennis, anderen door hun kennissen"
          "jamar op zijn best"

Laat die steken dan toch achterwege denk ik dan.

Ontopic: Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat voor kleed ze nu eigenlijk aanheeft
          Last edited by J-B; 7 oktober 2008, 14:07.

Comment

Ik ben al verschillende keren opnieuw komen kijken... zegt genoeg denk ik...
            Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

Comment

Working...
            X