Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nog geen reacties? Ik vind dit een pracht van een model. En mijn voorkeur gaat nr plaatje nr1. Vind er het licht enorm mooi vallen op de haren. Plaatje voor de boekjes bij de kapper.
Een beautydish is een reflector die je in meerdere afmetingen en kleuren kan krijgen. Doorgaans hebben ze een witte of zilveren binnenzijde. Er wordt een reflector voor de flitsbuis gezet, zodat je je lichtbron vergroot.
Afhankelijk van de kleur van de dish heb je harder of zachter licht.
Het grootste verschil met een ringflits is dat je de ringflits doorgaans op je camera monteert voor schaduwvrije beelden, terwijl de dish op een losse flitser wordt gezet.
Een dish is eigenlijk een pak breder inzetbaar dan een ringflits.
Als je ff de term "beautydish" ingeeft in Google krijg je onmiddelijk een aantal foto's van zo'n dish.
Een beautydish is een reflector die je in meerdere afmetingen en kleuren kan krijgen. Doorgaans hebben ze een witte of zilveren binnenzijde. Er wordt een reflector voor de flitsbuis gezet, zodat je je lichtbron vergroot.
Het grootste verschil met een ringflits is dat je de ringflits doorgaans op je camera monteert voor schaduwvrije beelden, terwijl de dish op een losse flitser wordt gezet.
Als je ff de term "beautydish" ingeeft in Google krijg je onmiddelijk een aantal foto's van zo'n dish.
Bij ons op school heet dat een breedtestraler.
On topic: de foto's komen vrij heftig op me af. Ik moet achteruit met mijn hoofd, verder van mijn scherm, om goed te kunnen kijken. Eigenlijk is dat geen goeie zaak.
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
DoF is goed, al mis ik een beetje scherpte op de wimpers.
Het gouden haar vind ik knap, alleen het blauw van haar bloesje is misschien wat te gesatureerd (ned.?).
Comment