Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Glynnis @ Urban spot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Glynnis @ Urban spot

Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

Re: Glynnis @ Urban spot

de eerste is uitgebeten en ik vind dat overgesatureerde afbreuk doen aan alle 3 foto's.
    Ook vind ik ze alledrie veel te druk. Bij de derde moest ik bijna eerst het model zoeken.

Niet mijn ding helaas
    D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
      de eerste is uitgebeten en ik vind dat overgesatureerde afbreuk doen aan alle 3 foto's.
      Ook vind ik ze alledrie veel te druk. Bij de derde moest ik bijna eerst het model zoeken.

Niet mijn ding helaas
      Akkoord en vooral bij 2 en 3 is het model slecht een item in de foto, of ben ik mis??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J Franck Bekijk bericht
        Akkoord en vooral bij 2 en 3 is het model slecht een item in de foto, of ben ik mis??
        En sinds wanneer moet de model altijd op voorgrond staan ik vindt dat het ook eens iets anders mag zijn iets meer emotie in foto's dan altijd de standaard houdingen.
        Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

Comment

vind over het algemeen bij jou opnamen, dat de onderkant een stuk lichter is dan het bovenste gedeelte en dat vind ik niet mooi.
          beetje extreem geen probleem hoor, maar een beetje in verhouding mag wel.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Foto 2 is de enige die me eigenlijk wel aanspreekt!

Mooi om deze locatie te kiezen maar je zou wel de mogelijkheden meer moeten gebruiken. Ik ben er al verschillende keren geweest!

Mvg
            Nikon member..

Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Foantje Bekijk bericht
              En sinds wanneer moet de model altijd op voorgrond staan ik vindt dat het ook eens iets anders mag zijn iets meer emotie in foto's dan altijd de standaard houdingen.
              Ik denk niet dat uit mijn commentaar blijkt dat ik het verkeerd vind of dat ik zeg dat het model op de voorgrond moet staan. Naar mijn mening stel ik de vraag of het model slechts een item is op de foto, dit kan je merken uit de laatste 2 tekens van mijn comment :"??"

Dus ik zeg helemaal niet dat het model altijd op de voorgrond moet staan, het lijkt me slechts de bedoeling hier, de rubriek is namelijk "mensen en modellen"

Comment

Working...
              X