de eerste is uitgebeten en ik vind dat overgesatureerde afbreuk doen aan alle 3 foto's.
Ook vind ik ze alledrie veel te druk. Bij de derde moest ik bijna eerst het model zoeken.
de eerste is uitgebeten en ik vind dat overgesatureerde afbreuk doen aan alle 3 foto's.
Ook vind ik ze alledrie veel te druk. Bij de derde moest ik bijna eerst het model zoeken.
Niet mijn ding helaas
Akkoord en vooral bij 2 en 3 is het model slecht een item in de foto, of ben ik mis??
Akkoord en vooral bij 2 en 3 is het model slecht een item in de foto, of ben ik mis??
En sinds wanneer moet de model altijd op voorgrond staan ik vindt dat het ook eens iets anders mag zijn iets meer emotie in foto's dan altijd de standaard houdingen.
vind over het algemeen bij jou opnamen, dat de onderkant een stuk lichter is dan het bovenste gedeelte en dat vind ik niet mooi.
beetje extreem geen probleem hoor, maar een beetje in verhouding mag wel.
grt,bouk.
En sinds wanneer moet de model altijd op voorgrond staan ik vindt dat het ook eens iets anders mag zijn iets meer emotie in foto's dan altijd de standaard houdingen.
Ik denk niet dat uit mijn commentaar blijkt dat ik het verkeerd vind of dat ik zeg dat het model op de voorgrond moet staan. Naar mijn mening stel ik de vraag of het model slechts een item is op de foto, dit kan je merken uit de laatste 2 tekens van mijn comment :"??"
Dus ik zeg helemaal niet dat het model altijd op de voorgrond moet staan, het lijkt me slechts de bedoeling hier, de rubriek is namelijk "mensen en modellen"
Comment