Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Melissa

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Melissa

voor mij derde met stip op nr 1
    foto 1 op nr 2
    de rest volgd dan....

smaken verschillen nu eenmaal

btw: knap modelletje hoor
    http://www.jvs-photography.be/

Comment

Bij foto's zoals de derde vraag ik mij altijd af waarom een model met haar voorkant tegen een wand/muur gedrukt moet worden in deze pose, en vooral, wat geeft de meerwaarde van zo'n pose...? Houdt ze de muur/wand vast omdat die omver zal vallen? Of is ze bang zelf omver te vallen...?

De tweede vind ik dan weer ietsje beter van pose, maar daar vind ik de belichting niet echt mooi. Het model oogt ook te bleek, bleker dan ze werkelijk is, afgaande op de huidskleur van de eerste foto. Ook heb je in deze foto wat lensvervorming, mooi te zien aan de voegen bovenaan in de foto.

Daarom kies ik toch maar voor de eerste, want die komt er nog best van al uit. 't is een gewoon plaatje, niks meer, niks minder, maar zonder de voor mij storende elementen.

Mvg,
      Frederic

Comment

Dat moet lukken. Een vriendin van mij bij u geweest voor een shoot!

Knappe shots en knap model...

Ikzelf ga voor 't derde shot echter mocht er aan de linkerzijde ietsiepietsie meer ruimte geweest zijn zodat de elleboog er helemaal had opgestaan!

Tevens een zeer leuke locatie.

Mvg
        Nikon member..

Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
          Bij foto's zoals de derde vraag ik mij altijd af waarom een model met haar voorkant tegen een wand/muur gedrukt moet worden in deze pose, en vooral, wat geeft de meerwaarde van zo'n pose...? Houdt ze de muur/wand vast omdat die omver zal vallen? Of is ze bang zelf omver te vallen...?

De tweede vind ik dan weer ietsje beter van pose, maar daar vind ik de belichting niet echt mooi. Het model oogt ook te bleek, bleker dan ze werkelijk is, afgaande op de huidskleur van de eerste foto. Ook heb je in deze foto wat lensvervorming, mooi te zien aan de voegen bovenaan in de foto.

Daarom kies ik toch maar voor de eerste, want die komt er nog best van al uit. 't is een gewoon plaatje, niks meer, niks minder, maar zonder de voor mij storende elementen.

Mvg,
          Frederic
          En dat is een echte juist ggeven kritiek en geen deelname aan een applausmachine
          Hier ben ik het geheel mee eens
          Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Working...
          X