Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-Pink-

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• -Pink-

Pink, en ik ga hier zeker en vast niet als titel schrijven "15 en top" (al is Katerina slechts 15)

Grtz, Daniel

Re: -Pink-

Ja hoor die tweede!
    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
    www.sylviehuybrecht.be

Comment

ga voor de tweede opname, die heeft een betere interactie met de achtergrond.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

2, maar...

Komt wel heel erg over alsof je met een brush langs de bomen bent geweest (vooral in de 2e)

Als ge die mooi in het midden wilt, dan mag er rechts nog iets af (en ook uw kader is daar dikker).
        Voor mij voelen die paar pixels verschil aan als een gapend gat en mijn ogen worden er naartoe getrokken.

Comment

maGuy schreef:
          Als ge die mooi in het midden wilt, dan mag er rechts nog iets af (en ook uw kader is daar dikker).
          Voor mij voelen die paar pixels verschil aan als een gapend gat en mijn ogen worden er naartoe getrokken.
          Wel, ik heb van de foto nu aan de rechterkant drie pixels wegggedaan,....ik had eigenlijk nooit gedacht dat 3 pixels minder of meer
          aan een kant iets konden uitmaken,...maar het is ook maar 3 sec werk om die weg te snijden!....tot uw dienst dus....

En, aangaande da wazighijd op de bomen achteraan, ik denk dat het gewoon komt door de aanwezighijd van vocht in de lucht,
          het was eens enkele uren mooi weer, en de vochtige weiden verdampen dan direkt tot wat nevel...

Die bomen staan ook wel 600 of 700 m achter het voorplan.

Groet, Daniel

Comment

Die bomen komen idd erg vreemd over, maar goed... het gaat om de voorkant
            no2 voor mij. En hoezo lenig?
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
              ...tot uw dienst dus....
              Merci, zo zie ik meteen mijn inschattingsfout. Het gaat hem nl. om de afstand vanaf de tenen, zie ik nu; dus ja... (en het scheelt ook nog één of 2 pixels vanaf het "altaar" )

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
              En, aangaande da wazighijd op de bomen achteraan, ik denk dat het gewoon komt door de aanwezighijd van vocht in de lucht
              Ook interessant om eens zo extreem te zien "dan" (ofwel liggen uw roots in de politiek en kunt ge u er goed uitlullen )

Comment

Voor mij ook nummer 2; knap plaatje

Comment

Wauw, de pose in de 2de is geweldig origineel.

"15 en lenig!!!" was ook een goede titel geweest

Comment

Het enige jammere is dat de eerste achtergrond, bovenaan te "hemelse belichting" lijkt.

Daardoor wordt de plaat en haar pose verstoord en komt ze niet tot haar recht.
                    Dat heb je bij de tweede foto heel goed op orde.

leuke foto's tweede is Zelfs redelijk goed te noemen
                    Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Working...
                    X