Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Visagie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Visagie

    Zéér mooi
    Knap uitgevoerd tot in de details

    gr
    Luc

    Comment


    • #17
      Re: Visagie

      Wow, schitterend maxy!

      Comment


      • #18
        Re: Visagie

        Prachtig werk is dit, kan zo op een reklamebord
        Franske
        Fuji + glas.

        Comment


        • #19
          Re: Visagie

          Indeed franske

          Comment


          • #20
            Re: Visagie

            wow .. wat een reacties
            Ben er zelf ook heel blij mee.

            Sja. die tekst. Daar heb ik geen kaas van gegeten dus daar kunnen jullie me alles over wijsmaken.
            Vond het zelf wel aardig zo
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #21
              Re: Visagie

              Hele knappe
              I put the sexy in dyslexia

              Comment


              • #22
                Re: Visagie

                Vind het een zeer mooi beeld oogt proffesioneel. Mooi scherp en hele mooie kleuren.Heb een klein vraagje.
                Is hier erg veel photoshop aan te pas gekomen en dan bedoel ik de tijd?
                1 uur of twee uur of 5 minuten.
                Alvast bedankt. Zou zelfs graag weten wat je allemaal gedaan hebt om ervan te kunnen leren, maarja een meesterkok geeft ook niet al zijn recepten prijs natuurlijk.
                "The important thing is not the camera but the eye..............

                but the camera helps "

                Comment


                • #23
                  Re: Visagie

                  Oorspronkelijk geplaatst door slimpie Bekijk bericht
                  Vind het een zeer mooi beeld oogt proffesioneel. Mooi scherp en hele mooie kleuren.Heb een klein vraagje.
                  Is hier erg veel photoshop aan te pas gekomen en dan bedoel ik de tijd?
                  1 uur of twee uur of 5 minuten.
                  Alvast bedankt. Zou zelfs graag weten wat je allemaal gedaan hebt om ervan te kunnen leren, maarja een meesterkok geeft ook niet al zijn recepten prijs natuurlijk.
                  Dit plaatje heeft me dit ongeveer 6 uur gekost. Maar meer omdat ik eens wat verschillende methodes wilde proberen. Uiteraard kan het nog mooier en nog beter, maar dit is ongeveer het maximum wat ik er zelf op mijn niveau kan uitpersen (uitgezonderd slordigheidjes)

                  Meeste wat hier gedaan is, is healing en d&b.
                  Voor de rest kleurcorrecties in de curven, selective color, hue sat, en cloonwerk. (geen blur en/of highpass sharpening toegepast)
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

                  Comment


                  • #24
                    Re: Visagie

                    Sjonge wat mooi!

                    groetens, Henk
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

                    Comment


                    • #25
                      Re: Visagie

                      Mooi werk, zowel foto als nabewerking.

                      Eén ding trekt wat mijn aandacht, en dit zijn de wenkbrauwen (vooral dan de linkerwenkbrauw, rechts op de foto). Lijkt een beetje plastic-achtig, en er op gekleefd.

                      Ook vraag ik mij af, of de highlghts in de ogen niet beter 'wit' waren geweest i.p.v. lichtblauw.
                      Ogen zouden dan wat meer aan frisheid winnen. Maar ik geef toe, het is uitproberen.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Visagie

                        ........


                        never mind, I'll have the fanclub on my back if I comment, better zip it.
                        Last edited by RobMitchell; 17 september 2008, 09:30.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Visagie

                          Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
                          ........


                          never mind, I'll have the fanclub on my back if I comment, better zip it.
                          Why?

                          Just say what you have to say.
                          If I not agree, I will tell you.... if I agree, I will tell you too
                          As long if it is 'underbouwd' (new English word ) I dont mind.

                          Same thing about the brush. Of course I have the same picture without a brush here, but I choose to work on this one because its good for the MUA's port. Maybe I will do an other one this week without a brush. Dunno yet.

                          @Maniac: Die 'blauwe' catchligths/highlights was me nog niet eens opgevallen . Ga dat zeker eens thuis bekijken.

                          Wenkbrauwen zijn behoorlijk geshaped. Zoals te zien in het andere topic, heeft het model een andere vorm, met aan de voorkant veel 'sprieten'. Die klodder gloss heeft de MUA er trouwens zelf op gesmeerd. Ik heb behoorlijk lang zitten te klooien met die wenkbrauwen om ze zo te krijgen. Misschien iets te 'nep' zoals ik al eerder aangaf in mijn eerdere reactie, maar uit het 10 x wissen en 10x opnieuw proberen vond ik dit resultaat persoonlijk de mooiste. Momenteel krijg ik ze niet 'beter' dan dit, so be mild.
                          Last edited by MadMax; 17 september 2008, 11:20.
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

                          Comment


                          • #28
                            Re: Visagie

                            Ik had niet gezien dat er met klodder gloss gesmeerd was op de wenkbrauwen..

                            BTW Is 'klodder gloss' ook een nieuw engels woord?

                            Comment


                            • #29
                              Re: Visagie

                              chapeau! Prachtig werk
                              canon 40D, canon 70-200 2.8L IS, 24-105 4 IS USM, 50 1.8, 17-40 4L, 100mm 2.8
                              Grtz Marc
                              http://www.pbase.com/marc100

                              Comment

                              Working...
                              X