Studio opname Melissa 14/sep/2008
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Portretje Melissa
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Portretje Melissa
Sorry,
foto spreekt me niet aan.
Vrij vlak belicht en het doet me echt denken aan een ouwbollig schoolportret, mede door de stoel en de achtergrond...
Volgende keer beter zou ik zeggen
-
knap portretje, van deze belichting houd ik wel!
kan er eigenlijk niks aan afkeuren....
en een heel knappe juffrouw , dat mag ook gezegd worden
doe zo verder!!!
Comment
-
Prima portret, licht en model.
(Enige wat mss anders zou kunnen is de achtergrondkleur (is redelijk makkelijk aan te passen in ps) en haar 'hangbuikje'. Mijn modellen zijn hier altijd fel op dat ze zo niet op de plaat komen .)Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
leuk shot op de al eerder genoemde achtergrond na dan.
en zo,n buikje is tegenwoordig mode hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Heren,ik laat steeds de keuze aan het model welke achtergrond ze willen en tja hun vinden nu die achtergrond niet lelijk en willen ervoor poseren.
Principes zijn er maar moet je niet steeds uitvoeren ok
Comment
-
Als ik het goed zie komt er licht door je achtergrond of ben ik fout? Stond die voor een raam of voor een witte muur? Zwarte plastic achter je achtergrond hangen (niet er voor ;-) kan soms een groot verschil opleveren...
En je achtergrond verder naar achter zetten zodat ie minder scherp wordt is meestal ook een verbetering.
Als je in RAW gefotografeerd hebt kun je in Lightroom de saturatie van het blauw verminderen waardoor de achtergrond minder opvallend wordt.
Mooi model trouwens want met dat gezeur over die achtergrond...Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één
Comment
-
Comment