Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto van de bruiloft

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Foto van de bruiloft

Last edited by koen1950; 9 september 2008, 09:56. Reden: Foto van bruiloft

Re: Foto van de bruilof

Teveel fake blur naar mijn smaak.
    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
    http://www.stevevandegaer.be

Comment

Sorry, that's one of the worst wedding pics I've seen..

Skin tones, missed kiss, bad eye contact, Bluuuuuuuuuur, border.

Without sounding too crude, I hope there was someone there taking the real photos.

Comment

lijkt me inderdaad een typische foto voor een geval waar "nonkel jos" gevraagd wordt in plaats van een echte fotograaf.
        http://www.mimoza.be/

Comment

Is toch romantisch, zonder die blur zijn er te veel storende elementen , is wel niet mijn ding maar als je niet probeerd , jullie daar beter in dus zal ik wel zien wat er mis is
          Last edited by koen1950; 8 september 2008, 16:53.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk bericht
            Is toch romantisch, zonder die blur zijn er te veel storende elementen , is wel niet mijn ding maar als je niet probeerd , jullie daar beter in dus zal ik wel zien wat er mis is
            Het is echt waar geen goede foto hoor, met alle respect.
            Je gebruikt hier gewoon veel te veel blur, en je zegt het eigenlijk zelf dat je het doet om de storende elementen weg te werken.
            Je moet in de eerste plaats die storende elementen al proberen te mijden.

Nu van een slechte foto ga je nooit geen goede maken.
            Maar door hem om te zetten naar sepia en dan de bewerking wat aan te passen kan je er misschien nog iets acceptabels van maken.

De eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat ik zo een foto gewoon de prullenbak in gooi.

Maar probeer toch eens met sepia en een wat andere bewerking.

Hopelijk heb je aan deze comment wel iets...

Grtz. Pete
            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
              Het is echt waar geen goede foto hoor, met alle respect.
              Je gebruikt hier gewoon veel te veel blur, en je zegt het eigenlijk zelf dat je het doet om de storende elementen weg te werken.
              Je moet in de eerste plaats die storende elementen al proberen te mijden.

Nu van een slechte foto ga je nooit geen goede maken.
              Maar door hem om te zetten naar sepia en dan de bewerking wat aan te passen kan je er misschien nog iets acceptabels van maken.

De eerlijkheid gebiedt me wel te zeggen dat ik zo een foto gewoon de prullenbak in gooi.

Maar probeer toch eens met sepia en een wat andere bewerking.

Hopelijk heb je aan deze comment wel iets...

Grtz. Pete
              dank u wel, ik neem alle raad aan hoor, mensen fotografie wil ik ook wel eens leren en kijk wel hier hoe het moet, misschien heb ik betere staan in mijn map, maar is ook een kunst om het te zien, je kan ze ook niet allemaal hier zetten

Comment

Als je de exif er dan nog bijzet kunnen we misschien nog meer helpen.
                Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                  Als je de exif er dan nog bijzet kunnen we misschien nog meer helpen.
                  exif
                  iso 400
                  f10
                  1/50
                  75mm

Comment

Aan de EXIF kan ik 1 zaak alvast afleiden: schaf je een boek, cursus... basisfotografie aan, dat zal je direct 10 stappen vooruit helpen hoor
                    My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jayjay_T Bekijk bericht
                      Aan de EXIF kan ik 1 zaak alvast afleiden: schaf je een boek, cursus... basisfotografie aan, dat zal je direct 10 stappen vooruit helpen hoor
                      hahaha, de fouten die men hier opnoemt hebben niets te maken met de exif gaat om de compo dat het diafragma groter kon weet ik ook wel dat is geen onwetendheid maar slordigheid, zeg je dat tegen al die gene die een slechte foto plaatsen
                      Last edited by koen1950; 12 september 2008, 21:53.

Comment

Waarom F10?
                        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                          Waarom F10?
                          ja weet ik, is iets van te zeggen , maar niet dat ik de basis regels niet ken, camera vergeten terug te zetten, je moet hier heel goed opletten welke foto je post , is mijn fout, was verkeerde foto, maar je hebt helemaal gelijk hoor mocht gerust 2.8 of 4 geweest zijn dan had ik een mooie achtergrond, en ook nog hogere snelheid
                          Last edited by koen1950; 10 september 2008, 22:32.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk bericht
                            zonder die blur zijn er te veel storende elementen
                            Als je moet blurren en cheap photoshoptricks gebruiken om er nog iets van proberen te bakken, dan gebruik je beter de recylcle bin
                            'k vind de foto ook niet geslaagd, in geen enkel opzicht. Noch qua pose, noch qua compo, noch qua flatterend zijn... Nee, vlug vergeten en er iets proberen uit te leren

Mvg,
                            Frederic

Comment

Dit lijkt me typische en exif van een auto stand
                              Altijd de tijd nemen voor een foto en zien dat je settings ok staan.

Comment

Working...
                              X