Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-Jump.....(18+)...reaktie en uitleg erbij nu...en update!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• -Jump.....(18+)...reaktie en uitleg erbij nu...en update!

Niet teveel nadenken nodig bij deze,....juist genieten.... (Model: Domino!)grtz, Daniel

Edit: ja, ik was mis,...toch weer nadenk werk! ik geef dus hierverder(onder) wat uitleg en comment bij mijn beelden!

De donkere zone onderaan is wel degelijk de vloer van mijn studio!

Maar t'is beloofd, volgende zal ik proberen eenvoudig te houden

Heb deze dus wat opgepoetst! (het kittelde wel een beetje onder haar armen zij ze me!)

Last edited by fotodan; 9 september 2008, 09:15.

Re: -Jump.....(18+)

Nr1: 'schoonspringen', dat ze daar maar eens een olympische discipline van maken

Just kidding, nice ones .

Bij die 2e 'zitten/liggen' de borsten niet 100% juist.
    My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jayjay_T Bekijk bericht
      Bij die 2e 'zitten/liggen' de borsten niet 100% juist.
      Dat doen (echte) borsten nu éénmaal als je springt.

Comment

De eerste is een hele mooie
        Op de tweede volg ik Jayjay_T zn mening. De borsten staan er niet mooi op.
        Als ze nu echt zijn of niet heeft er zelf niks mee te maken, ze staan er gewoon niet zo mooi op

Hoedanook 2 mooie shots
        http://www.melissavanbelle.be

Comment

mooie shots, de voeten lijken wel wat te smal, ik denk doordat de zool nogal fel belicht is
          Canon EOS 400D, Sigma f3,5-6,3 18-200mm OS DC, Canon f1,8 50mm
          I'm a rookie

Comment

eerste is mooi, maar inderdaad, bij de tweede klopt er niets van de borsten hoor.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Hele knappe eerste
              Mvg Tim

Comment

Ik wil iets verder gaan dan de borsten. Vooral het lijnenspel horizontaal en diagonaal is geweldig. Belichting lijkt me ook goed te zitten.
                Kortom Proficiat voor de fotograaf en het model.
                Ik vraag me meteen af hoeveel sprongen er hier voor nodig geweest zijn om dit lijnenspel juist te zetten.

Gr David
                Gr David

Comment

De lijnen en de bedoeling zijn zeker goed, zeker niet simpel om zo'n plaatje op het juiste moment schieten. Dat de borsten dan niet in de gewenste positie "hangen" is natuurlijk iets waarme je moet rekenen als je iemand laat springen.. Maar, je hebt duidelijk niet zo goed gewerkt met je licht en daardoor zijn er lichaamsdelen misvormd doordat ze zijn uitgevreten.. Doe dit nog eens opnieuw en stel je lampen beter en subtieler in en je hebt topplaten.

Comment

De eerste is subliem!!
                    ...Nikon D70S, Nikon D300, hoop glaswerk, flitsje...

http://www.esveaa.be

Comment

Volgens mij moest het model niet eens springen bij het maken van deze foto, maar ligt zij op een lichtbak (een maatje groter als de vorige?).

Nummer 1 vind ik de beste.
                      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                        Volgens mij moest het model niet eens springen bij het maken van deze foto, maar ligt zij op een lichtbak (een maatje groter als de vorige?).

Nummer 1 vind ik de beste.
                        Deze mening volg ik ook... want waar is de beweging in het haar als ze spring.

Maar toch mooie foto's.
                        www.svenfotopagina.be

Comment

Hola, weer heel wat controversie!

Ten eerste is het niet omdat ik al op een lichtvloer gewerkt heb, dat deze er ook op genomen is!
                          Trouwens iemand die het menselijk lichaam kent ziet heelzeker dat hier echt gesprongen word!
                          Spieren, ontspanning en spanning ervan, lichte onscherpte van het uiteinde van de lichaamsdelen,
                          zijn allemaal zaken die het (echte) springen benadrukken.(alsook de vorm van de borsten, maar daar kom ik wat verder op terug!)

Ook het haar trouwens,...dit is het keerpunt tussen naar omhoog/naar omlaag,..en hangt ook af van de haarkwalitijd en struktuur ervan!

Trouwens met de sluitertijd die ik toepas, kan ik alleen afdrukken als ze beina stilstaat,...louter technisch bekeken dit!

Nu, over het al dan niet goed "zitten/liggen" van de borsten van het model:
                          Hierover comment geven, vind ik zeker wel wat respect missen vioor het model
                          Ten eerste moet je al een model vinden die dit wil doen, en vooral KAN doen
                          Mijn studio is niet heel groot, en ze springt gewoon van de grond af, geen trampoline of dergelijke,...
                          de perfekte pose kan ze slechts enkele hondersten van een seconde aanhouden,
                          (waarop ik moet afdrukken, maar das bijzaak!)...van mij verdient ze alleszins 100% respekt

Ik stel ook voor aan al diegene die vinden dat haar borsten niet goed "liggen/hangen", om bij mij eens komen te springen,
                          ...en dan zien we wel of al hun "atributen" goed zullen hangen!

Alleszins heel bedankt voor de comments,....maar de zaken effe rechtzetten heeft me ook wel deugd gedaan,...ook tegenover het model
                          ...my full respect girl!

Hopelijk zien jullie iets klaarder in mijn beelden?

Groetjes, Daniel
                          .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                            Niet te snel Daniel, mijn opmerking was absoluut niet als comment op het model bedoeld! Mijne kop eraf als ik dat ooit doe/al gedaan heb.
                            Kijk, bij die eerste klopt het plaatje voor de volle 100%, daar zit alles mee.
                            Je gaat dus automatisch bij de 2e een vergelijk maken met die eerste, en dan valt het verschil meteen op. Mijn opmerking was dus eerder naar jou gericht in de trend van "Heb je er nog meer zoals die 2e, een goede, maar ivm die eerste kan het misschien nóg beter." Het ging 'm dus over het moment van afdrukken en niét over de vorm 'an sich'!

Ik kan het nog extremer stellen: stel je laat een mooi model op een trampoline heen en weer springen, maar drukt nét af op het moment dat de borsten de hoogte in gaan; dan heb je waarschijnlijk toch óók comments die hier iets over zullen zeggen zónder - en ik herhaal- zónder dat dit weerslag heeft op de borsten tout court.

Allez, nu de rest posten
                            My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht

Nu, over het al dan niet goed "zitten/liggen" van de borsten van het model:
                              Ten eerste moet je al een model vinden die dit wil doen, en vooral KAN doen
                              Ten eerste wil ik benadrukken dat het model mijn volle respect krijgt, maar het is niet omdat het model het WIL en het KAN dat het resultaat -waar de borsten ook hangen of vliegen - goedgekeurd moet worden. Misschien had ze nog enkele keren meer moeten springen tot het resultaat perfect was, of desnoods met PS bijwerken.
                              Allez, 'k hoop dat je me daarin begrijpt.

'k vind 't in ieder geval een knappe prestatie, maar ze missen net dat beetje om buitengewoon goed te zijn. En jouw skills als fotograaf kennende...

Mvg,
                              Frederic

Comment

Working...
                              X