Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

-Jump.....(18+)...reaktie en uitleg erbij nu...en update!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: -Jump.....(18+)...reaktie en uitleg erbij nu....

Met hang- en spanposities zo geen probleem, maar vind het wel heel vreemd hoe de overgang mooi zacht is aan haar rechterborst in 1 en zo onnatuurlijk hard op 2. Je zou bijna zeggen dat de borsten gedodged zijn met een onzachte brush.

Comment

Re: -Jump.....(18+)...reaktie en uitleg erbij nu....

Hey Daniel ,

Hier effe een tweede reactie. Ik zou zeggen "doe zeker verder" met datgene wat je in je hoofd hebt. Er zijn wel enkele terechte opmerking over de belichting vooraan het lichaam bij foto 1. Mij blijft deze foto boeien. Ik kijk uit naar je nieuw werk van jou en het model. Geef me maar een seintje

Gr David
      Gr David

Comment

Re: -Jump.....(18+)

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
        Alleszins heel bedankt voor de comments,....maar de zaken effe rechtzetten heeft me ook wel deugd gedaan,...ook tegenover het model
        ...my full respect girl!
        Gelijk heb je.
        Want dit zijn foto's die technisch zeer goed zijn, zoals ook niet iedereen op deze mannier kan poseren. Dus voor beide, model en fotograaf.
        Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
          Hola, weer heel wat controversie!

Ten eerste is het niet omdat ik al op een lichtvloer gewerkt heb, dat deze er ook op genomen is!
          Trouwens iemand die het menselijk lichaam kent ziet heelzeker dat hier echt gesprongen word!
          Spieren, ontspanning en spanning ervan, lichte onscherpte van het uiteinde van de lichaamsdelen,
          zijn allemaal zaken die het (echte) springen benadrukken.(alsook de vorm van de borsten, maar daar kom ik wat verder op terug!)

Ook het haar trouwens,...dit is het keerpunt tussen naar omhoog/naar omlaag,..en hangt ook af van de haarkwalitijd en struktuur ervan!

Trouwens met de sluitertijd die ik toepas, kan ik alleen afdrukken als ze beina stilstaat,...louter technisch bekeken dit!

Nu, over het al dan niet goed "zitten/liggen" van de borsten van het model:
          Hierover comment geven, vind ik zeker wel wat respect missen vioor het model
          Ten eerste moet je al een model vinden die dit wil doen, en vooral KAN doen
          Mijn studio is niet heel groot, en ze springt gewoon van de grond af, geen trampoline of dergelijke,...
          de perfekte pose kan ze slechts enkele hondersten van een seconde aanhouden,
          (waarop ik moet afdrukken, maar das bijzaak!)...van mij verdient ze alleszins 100% respekt

Ik stel ook voor aan al diegene die vinden dat haar borsten niet goed "liggen/hangen", om bij mij eens komen te springen,
          ...en dan zien we wel of al hun "atributen" goed zullen hangen!

Alleszins heel bedankt voor de comments,....maar de zaken effe rechtzetten heeft me ook wel deugd gedaan,...ook tegenover het model
          ...my full respect girl!

Hopelijk zien jullie iets klaarder in mijn beelden?

Groetjes, Daniel
          .
          Sorry voor de grote quote, maar ik ben het hier volledig mee eens.Laat die muggezifters maar zelf eens aandraven met een dergelijke vergelijkbare opname.

Mijn respect in de eerste plaats naar het model die dit wil doen, en de fotograaf die het voor elkaar kreeg.

Borsten in beweging leiden een leven op zich zelf, en zijn een studie op zich waard.

Foto 1: de absolute topper van de 2
          Foto 2: 'Het leven zoals het is'

Ikzelf ben een totale leek ivm modellenfotografie, niettegenstaande hier toch mijn mening.

Met respect

mvg
          -Spider-
          Bezoek ook eens Spider's Web

http://www.spidersweb.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -Spider- Bekijk bericht
            Laat die muggezifters maar zelf eens aandraven met een dergelijke vergelijkbare opname.
            Deze muggezifter hier zal dat inderdaad niet kunnen, heb ik niet dé ervaring voor die Daniël wel heeft.
            Maar ik weet tot wat Daniel in staat is en ken ook zijn Photoshopkwaliteiten; met een kleine aanpassing bvb een zachtere overgang van de donkere huid rondom de borst naar het lichtere van de borst zelf is heel het probleem opgelost.

Als je de teksten voorafgaand goed gelezen had, dan wist je dat het hier om een lichte vorm van misinterpretatie ging. Geen nood dus om effe wat te komen natrappen
            My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Re: -Jump.....(18+)...reaktie en uitleg erbij nu...en update!

How, how, braaf blijven hé iedereen...

Allez Jef, je hebt gelijk hoor, ik heb de tweede wat opgepoetst, en erbij gezet!...

Thanks guys,...

Daniel

.

Comment

Working...
              X