Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trisyha

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Trisyha

Ik heb zeker geen problemen met kritiek, integendeel. Daarom post ik ook hier mijn foto's, op sites als Deviantart of Flickr krijg je alleen maar 'nice image' & 'looks great'.

En hoewel perfect volgens de regels gemaakte foto's heel mooi zijn, vind ik niet dat we ons daartoe moeten beperkten. Vandaar dat ik vroeg of jullie dat het probleem vonden
    www.katrijnmichiels.be | blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KatrijnMichiels Bekijk bericht
      Ik heb zeker geen problemen met kritiek, integendeel. Daarom post ik ook hier mijn foto's, op sites als Deviantart of Flickr krijg je alleen maar 'nice image' & 'looks great'.
      meestal gebeurd dit ook zodat jij hun pagina bewondert en daar gelijkaardige commentaar geeft. Geef je daar jou ongezouten mening, dan beland je er zo in een niet welkom lijstje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
        meestal gebeurd dit ook zodat jij hun pagina bewondert en daar gelijkaardige commentaar geeft. Geef je daar jou ongezouten mening, dan beland je er zo in een niet welkom lijstje.
        Ja, da's waar... maar sommige mensen zijn ook rap op hun tenen getrapt.
        Als ik kritiek geef zorg ik er dus altijd voor dat het constructief is (wat eigenlijk altijd zou moeten natuurlijk, maar niet iedereen doet dat).

Als het echt een foto is die niet waardig is van gepubliceerd te worden (veel mensen denken dat ze foto's kunnen maken), dan zwijg ik eigenlijk liever

Comment

Verschil van Flickr t.o.v. BD?

Bij Flickr geef je comments op de foto's die je goed vind en de minder goeie
          krijgen gewoon geen comments. De mensen die dus iets zeggen op uw foto die vinden 'm dan ook geweldig.

Anderzijds je op BD een foto post vraag je commentaar op de desbetreffende foto; al dan niet goeie commentaar...

Dat denk ik toch
          CANON Inc. Made In Japan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spy-Glass Bekijk bericht
            Verschil van Flickr t.o.v. BD?

Bij Flickr geef je comments op de foto's die je goed vind en de minder goeie
            krijgen gewoon geen comments. De mensen die dus iets zeggen op uw foto die vinden 'm dan ook geweldig.

Anderzijds je op BD een foto post vraag je commentaar op de desbetreffende foto; al dan niet goeie commentaar...

Dat denk ik toch
            Flickr is mss een slecht voorbeeld, omdat daar ook gewoon vakantiefoto's en snapshots op staan. Veel mensen gebruiken het als een online opslagplaats of om foto's te delen met vrienden.
            Maar bij Deviantart is het wel degelijk de bedoeling dat je artistieke foto's upload (mss was dat bij Flickr ook initieel de bedoeling), en dan vind ik het wel goed als mensen kritiek geven. Het zijn dan ook mede-fotografen die je vooruit kunnen helpen door goede tips te geven. Maar in realiteit werkt het dus zo niet... spijtig.

Comment

Overload. Teveel visuele info.

Comment

Working...
              X