Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ons Kaat

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ons Kaat

Naar aanleiding van de geboorte van mijn dochtertje... Enkele fotootjes getrokken waarvan ik deze zelf super vond.

Jullie mening??

Re: Ons Kaat

Dit had een hele mooie foto kunnen worden, waarom ligt de scherpte op dat handje? Op het gezichtje moet het liggen. Het kindje zit ook een beetje krap in beeld.

Comment

De foto is genomen met de bedoeling van enkel de focus op de hand te hebben... Anders had ik wel scherpgesteld op haar gezicht natuurlijk...
      Nu ja, ieder zijn meug zeker...

Comment

Dan had je het handje beter ergens anders gezet in je compositie. Nu spreekt de 'compostielogica' de 'scherptelogica' een beetje tegen, als je begrijpt wat ik bedoel. Door je scherpte maak je het handje tot onderwerp van het beeld, maar dat doe je in de compo dan weer niet.
        Of je had op het andere handje scherp kunnen stellen.
        Mag ook wel een stuk lichter.

Comment

Ik vind het ne mooie... zowel compositie als scherptekeuze.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door S02 Bekijk bericht
            Dan had je het handje beter ergens anders gezet in je compositie. Nu spreekt de 'compostielogica' de 'scherptelogica' een beetje tegen, als je begrijpt wat ik bedoel. Door je scherpte maak je het handje tot onderwerp van het beeld, maar dat doe je in de compo dan weer niet.
            Of je had op het andere handje scherp kunnen stellen.
            Mag ook wel een stuk lichter.
            Precies.

Comment

Ik vind het een mooie. Foto's van (te) schattige kinderkopjes worden massaal geschoten, maar dit legt eens een heel andere focus
              Canon 500D met EF-S 18-135mm/3.5-5.6 IS-USM + 18-55mm/3.5-5.6 IS + 55-250mm/4-5.6 IS +EF 75-300mm/4-5.6 III + 50mm/1.8 IS

Comment

Working...
              X