Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
de eerste foto vind ik echt prachtig, mooi naturel portret! maar als visagiste moet ik toch toegeven dat ik het een heel klein beetje jammer vind van de droge lippen... mierenneuken noemen ze dat ook wel eens denk ik
maar als visagiste moet ik toch toegeven dat ik het een heel klein beetje jammer vind van de droge lippen... mierenneuken noemen ze dat ook wel eens denk ik
nee hoor, dat mag jij heel zeker zeggen tis dat ik meestal zo heel impulsief het in mijn krollen krijg om fotokes te gaan maken, dan grabbel ik wat kleren uit mijn kast... vergeet mijn bottekes niet mee te nemen en huppaké we zijn vertrokken... volgende keer zal ik ook een lipgloske meepakken
@devid: maak je geen zorgen, je bent niet aan het hallucineren
Comment