Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
deze laat ik nu ook best staan want... de comments van maniac & devid gaan over dees fotoke
die heeft op voor mijn onverklaarbare wijze heel even de originele post van hierboven vervangen
Ik vind het geweldig hoe je er in slaagt om zo duidelijk een eigen stijl te maken. Mensen die een paar foto's van jou gezien hebben, zouden uit 100den foto's de jouwe er uit kunnen halen. Dat vind ik heel straf! En deze foto vind ik weeral heel erg knap. Heel mooi scherp, zonder té scherp te zijn. Supermooie kleuren, zo een beetje gedesatureerd. Leuke pose, mooie compo.
Comment