Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Je hebt gelijk wat het draaien van de foto betreft. Helaas is dit geen crop maar de oorspronkelijke cadrage, zodat ik met het roteren van de foto teveel van het beeld verlies.
Op welke manier zou jij deze foto bewerken ?
@ JayJay_T
Dat "zilveren" effect heb ik bekomen door de foto om te zetten naar een duo-tone beeld.
@ Lana
Je hebt gelijk wat het draaien van de foto betreft. Helaas is dit geen crop maar de oorspronkelijke cadrage, zodat ik met het roteren van de foto teveel van het beeld verlies.
Op welke manier zou jij deze foto bewerken ?
je kan je volledig oorspronkelijk beeld toch gewoon draaien ? daar verlies je toch nix mee ?
kvind het 'zilver' veels te koud & onnatuurlijk... tis een mooi beeld van een mooi menske... dat heeft voor mijn gevoel geen fancy bewerkingen nodig gewoon natuurlijke kleuren... beetje gedesatureerd mss... kweet niet daarvoor moet je op je gevoel af van het origineel vertrekken...
Ik vrees das ik je even kwijt ben. Hoe draai jij de foto ? Ik heb dat gedaan in PS met de functie "rotate canvas" en dan moet je je beeld toch croppen om het terug in de normale stand te krijgen ?
Ik vrees das ik je even kwijt ben. Hoe draai jij de foto ? Ik heb dat gedaan in PS met de functie "rotate canvas" en dan moet je je beeld toch croppen om het terug in de normale stand te krijgen ?
idd rotate canvas en dan staat je beeld in portretstand ipv van nu in landscape... nix croppen... gewoon je beeld 1/4 draaien naar links...
Ik had de foto ongeveer 15° gedraaid om haar hoofdje iets meer in de linkerbovenhoek te zetten. en aangezien 15° geen 90° is had ik dus een cropping probleem.
Comment