Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tine

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tine

Eentje van mijn jongste spruit.

BD0808BE

Re: Tine

prachtig beeld ... kzou hem kwartje naar links draaien & anders bewerken
    Scotty... beam me up !!!

Comment

Ik vind hem best mooi zoals ie is.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
        prachtig beeld ... kzou hem kwartje naar links draaien & anders bewerken
        yep, ook mijn gevoel.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
          prachtig beeld ...
          Heeft precies een 'zilveren' afwerking
          My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Bedankt voor de comments.

@ Lana

Je hebt gelijk wat het draaien van de foto betreft. Helaas is dit geen crop maar de oorspronkelijke cadrage, zodat ik met het roteren van de foto teveel van het beeld verlies.

Op welke manier zou jij deze foto bewerken ?

@ JayJay_T

Dat "zilveren" effect heb ik bekomen door de foto om te zetten naar een duo-tone beeld.
            BD0808BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door *wim* Bekijk bericht
              @ Lana
              Je hebt gelijk wat het draaien van de foto betreft. Helaas is dit geen crop maar de oorspronkelijke cadrage, zodat ik met het roteren van de foto teveel van het beeld verlies.
              Op welke manier zou jij deze foto bewerken ?
              je kan je volledig oorspronkelijk beeld toch gewoon draaien ? daar verlies je toch nix mee ?

kvind het 'zilver' veels te koud & onnatuurlijk... tis een mooi beeld van een mooi menske... dat heeft voor mijn gevoel geen fancy bewerkingen nodig gewoon natuurlijke kleuren... beetje gedesatureerd mss... kweet niet daarvoor moet je op je gevoel af van het origineel vertrekken...
              Scotty... beam me up !!!

Comment

Ik vrees das ik je even kwijt ben. Hoe draai jij de foto ? Ik heb dat gedaan in PS met de functie "rotate canvas" en dan moet je je beeld toch croppen om het terug in de normale stand te krijgen ?
                BD0808BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door *wim* Bekijk bericht
                  Ik vrees das ik je even kwijt ben. Hoe draai jij de foto ? Ik heb dat gedaan in PS met de functie "rotate canvas" en dan moet je je beeld toch croppen om het terug in de normale stand te krijgen ?
                  idd rotate canvas en dan staat je beeld in portretstand ipv van nu in landscape... nix croppen... gewoon je beeld 1/4 draaien naar links...
                  Scotty... beam me up !!!

Comment

Ok,

Ik had de foto ongeveer 15° gedraaid om haar hoofdje iets meer in de linkerbovenhoek te zetten. en aangezien 15° geen 90° is had ik dus een cropping probleem.
                    BD0808BE

Comment

Working...
                    X