Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

familiekiekjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • familiekiekjes

    Op een verjaardag wat fotos genomen. Met dit als resultaat.

    01


    02


    commentaar meer dan welkom

  • #2
    Re: familiekiekjes

    Allebei lekker scherp. De gelegenheidsmodellen komen mooi los van de voor- en achtergrond. Ook de kleuren komen zeer natuurlijk over.
    De eerste is wel wat krap aan de linkerkant.

    Grtz,
    Palladio
    You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

    Comment


    • #3
      Re: familiekiekjes

      de tweede vind ik mooi. De levels van de eerste zou ik een beetje optrekken om het gezicht wat beter te laten uitkomen.
      Dat we ze nog lang mogen "trekken".
      Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

      Comment


      • #4
        Re: familiekiekjes

        no1 snel vergeten voor showcase, no2 is heel leuk
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: familiekiekjes

          ga voor de eerste opname, das echt zoals ze kunnen kijken op een zevenjarige leeftijd.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: familiekiekjes

            Plaatjes zoals iedereen er wil bij de verjaardag van zijn kind. Alleen die spade had ik nog weggecloned... nu is 't ff vlug aan 't tafel voor de taart en terug in de tuin werken.
            Tweede vind ik de beste. Eerste een beetje vlakjes, maar wel een goeie compo (zonder spade dan).

            Comment


            • #7
              Re: familiekiekjes

              Foto nr 2 is zonder twijfel je beste en beter dan een kiekje !
              Foto 1 is inderdaad een kiekje voor den album !

              MVG, Jeff
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

              Comment


              • #8
                Re: familiekiekjes

                Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                Foto nr 2 is zonder twijfel je beste en beter dan een kiekje !
                Foto 1 is inderdaad een kiekje voor den album !

                MVG, Jeff
                Dit zijn voor mij althans het type van fotos die iedereen wil in zijn fotoalbum.
                Daar tracht ik ook naar. Waaarom heb ik anders een cursus fotografie gevolgd ?

                De tweede vind ik persoonlijk ook de betere hier. Het schommelde meisje schommelt zo de foto uit . Maar waarom is foto 1 een kiekje ? Ik heb er slechter gezien dan dit. Hier is de expressie van de jongen ruim voldoende. De tong doet me denken aan likkebaarden van de taart. 7 kaarsjes= 7 jaar. En ja het is in de tuin = spade. Alhoewel ik getracht heb deze te elimineren door de dieptescherpte te controleren.

                Comment

                Working...
                X