Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nixen . . .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nixen . . .

    zero

  • #2
    Re: Nixen . . .

    Daar ben ik ook goed in
    Enneuh, die doen dat goed hoor.
    Jij ook

    Comment


    • #3
      Re: Nixen . . .

      Mooie scherpe prent.

      Ik hou van deze harde maar sobere kleuren in de achtergrond die contrasteren met de moderne kledij van deze mannen.

      Niet alleen het licht doet me denken aan de zuiderse zon maar als ik de lichte schoenen van deze mannen bekijk denk ik me te mogen wanen in Italië (kan natuurlijk mis zijn).

      Maar niet alleen die mannen die daar zitten te niksen boeit me in deze foto. Kijk naar de spiegeling van de vensterramen dan weet men onmiddellijk waar deze niksende mannen naar kijken.

      Besluit een boeiende prent met heel veel verhaal.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • #4
        Re: Nixen . . .

        Maar niet alleen die mannen die daar zitten te niksen boeit me in deze foto. Kijk naar de spiegeling van de vensterramen dan weet men onmiddellijk waar deze niksende mannen naar kijken.
        Inderdaad, dat maakt dat deze prent toch weer nét iets meer te bieden heeft dan je op het eerste moment zou denken. I love it!
        If you always do what you always did, you will always get what you always got.
        www.sylviehuybrecht.be

        Comment


        • #5
          Re: Nixen . . .

          mooi dat ze zo verveelt alle kanten opkijken.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Nixen . . .

            Dank voor de reacties . . .
            Foto is genomen op een prinseneiland nabij Istanbul. Ja en dat is mijn schoonzus die daar loopt te paraderen . . .
            Grts Maddy
            zero

            Comment


            • #7
              Re: Nixen . . .

              leuke foto, knappe kleuren, heerlijke sfeer

              puntje van kritiek m.i.: door de diagonaal wordt de foto iets dynamischer, terwijl statische horizontale lijnen misschien beter bij het onderwerp zouden passen
              Canon EOS 400D, Sigma f3,5-6,3 18-200mm OS DC, Canon f1,8 50mm
              I'm a rookie

              Comment

              Working...
              X