Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Echter ben je met poetsen hier en daar uitgeschoten of iets vergeten.
Zie buik - strepen. Ik tijfel eraan of dat deel van de broek bij haar broek hoort, of dat het het ondergoed is wat erboven uitpiept.
tevens zie ik de strepen over haar hele rechterarm.
Ook zou ik de knokkels van haar vingers even bijwerken. Die glimmen nu een beetje te.
En als je nou het merkje van de Fohn afhaalt, hebbie een heel fraaie I-stock plaat
Echter ben je met poetsen hier en daar uitgeschoten of iets vergeten.
Zie buik - strepen. Ik tijfel eraan of dat deel van de broek bij haar broek hoort, of dat het het ondergoed is wat erboven uitpiept.
tevens zie ik de strepen over haar hele rechterarm.
Ook zou ik de knokkels van haar vingers even bijwerken. Die glimmen nu een beetje te.
En als je nou het merkje van de Fohn afhaalt, hebbie een heel fraaie I-stock plaat
Die strepen lijken mij iets te duidelijk aanwezig en lijken mij zo bedoeld. Niet ?
Toffe plaat !
Er komt geen ondebroek piepen ( ze had geen aan ).
Dit is een panty en de bovenrand is normaal wit.
Daar heeft bieke dus extra strepen op gezet die ook doorlopen op de buik en op de arm staan er ook nog.
Niets vergeten dus maar bewust gedaan.
In geval iemand zich afvraagt waarom de hand blinkt: die zijn met "zilver" behandelt om te laten glanzen, dus ook bewust.
Idd, merk er af en het zou een mooie I stock foto zijn.
Echter, ik zit niet op I stock.
Later misschien als ik een mooie collectie in één keer kan uploaden.
Groeten
steven
Een amateur maakt zich druk om scherpte
een professioneel maakt zich druk in de verkoop
een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht
Er komt geen ondebroek piepen ( ze had geen aan ).
Dit is een panty en de bovenrand is normaal wit.
Daar heeft bieke dus extra strepen op gezet die ook doorlopen op de buik en op de arm staan er ook nog.
Niets vergeten dus maar bewust gedaan.
In geval iemand zich afvraagt waarom de hand blinkt: die zijn met "zilver" behandelt om te laten glanzen, dus ook bewust.
Idd, merk er af en het zou een mooie I stock foto zijn.
Echter, ik zit niet op I stock.
Later misschien als ik een mooie collectie in één keer kan uploaden.
Groeten
steven
Dan kan ik alleen maar zeggen; jammer. Paar details beter en dan is hij voor mij af. Nu is het nog vlees nog vis. Sowwie
Er zijn altijd puntjes waar wel iemand over valt. Wat de ene stoort, vind de andere dan net weer goed.
Maar ik ben wel blij met je reacties. Je geeft een mens dikwijls stof tot na denken..
groeten
steven
Een amateur maakt zich druk om scherpte
een professioneel maakt zich druk in de verkoop
een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht
Comment