Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ojee haha en ik die dacht dat IK erover ging naar BD normen lol.
Hoeveel uren heb je daaraan gezeten? De tweede vind ik subtieler (als dat de juiste woordkeuze kan zijn ) dan de eerste. Bij de eerste zie ik de photoshop, bij de tweede zouden ze mij eventueel kunnen aanpraten dat het theatergrime is en kostumage.
Maar fijn dat het is, om te zien dat ik niet alleen ben met mijn gekke ideeen en geknutsel. Als dat zo doorgaat hebben we binnenkort een nieuwe rubriek nodig bij showcases: fotomanipulatie
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie HuybrechtBekijk bericht
Ojee haha en ik die dacht dat IK erover ging naar BD normen lol.
Hoeveel uren heb je daaraan gezeten? De tweede vind ik subtieler (als dat de juiste woordkeuze kan zijn ) dan de eerste. Bij de eerste zie ik de photoshop, bij de tweede zouden ze mij eventueel kunnen aanpraten dat het theatergrime is en kostumage.
aha Sylvie op het verkeerde spoor : beiden zijn geen photshop werk wel degelijke echte bodypaints , nl 2 finalisten van de worldfestival bodypaint Seeboden (waarbij de 2de winnaar werd in de catergorie facepainting special effects)
Enkel de achtergrond heb ik gemaakt met bryce gezien de opnames geen studioopnames zijn en dus de orginele achtergrond niet passend is.
Er is dus vééél minder photoshop aan te pas gekomen dan andere modellenshoot
aha Sylvie op het verkeerde spoor : beiden zijn geen photshop werk wel degelijke echte bodypaints , nl 2 finalisten van de worldfestival bodypaint Seeboden (waarbij de 2de winnaar werd in de catergorie facepainting special effects)
No ****!!! Bij die eerste vind ik dat de ogen zo wijd van elkaar staan, zodat ik de indruk kreeg dat er daar met photoshop aan 'gerokken' was.
Nuja (sob): weer eenzaam en alleen met mijn photoshopgeteken....
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Comment