Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: ?

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
    Dit is tenminste fotografie.
    De dag dat je dit plaatje ZO uit je camera kan halen, zoals het hier staat, dan moet je me onmiddellijk het merk en type kenbaar maken, dan koop ik hem direct .

De basis is een mooie foto, maar de nabewerking, vooral de toning, maken hem af.

Comment

Prachtig.

Comment

hoe kom je aan een dergelijke toning trouwens? (als je zo vriendelijk zou willen zijn dat kort toe te lichten)
        Canon EOS 400D, Sigma f3,5-6,3 18-200mm OS DC, Canon f1,8 50mm
        I'm a rookie

Comment

@k@rel : kheb meestal geen bedoeling, toch niet echt eentje waarvan vooraf heel bewust in mijn hoofd duidelijk is wat het moet zijn... maar achteraf zie ik wel dat ik onbewust soms wel iets vertel... er is altijd een verhaalke

en nééééééééé... die beeldjes komen niet zo uit mijn kodakske
          en nééééééééé... kheb geen standaard-bewerkings-procedure... bij ieder beeld puur op het gevoel wat prutsen...

kdenk dat ik ongeveer het volgende gedaan heb...
          raw-beeld ontwikkeld
          beeld openen/laag dupliceren/gaussian blur 10px/bedekken/dekking serieus minderen... das op het gevoel/saturatie aanpassen... das op het gevoel/selectieve kleur... op het gevoel aanpassen...

kan niet anders zeggen dan dat ik gewoon mijn buikske volg
          Scotty... beam me up !!!

Comment

in ieder geval bedankt voor je uitleg, ook eens mee spelen als ik straks thuis ben

alvast een vraagje: mijn PS is engels; weet je misschien hoe bedekken en selectieve kleur daar heten?
            Last edited by Saber; 13 augustus 2008, 15:54.
            Canon EOS 400D, Sigma f3,5-6,3 18-200mm OS DC, Canon f1,8 50mm
            I'm a rookie

Comment

Knappe foto en prachtig nabewerkt.

Voor mij persoonlijk een beetje te scheef maar das echt maar muggezifterij.
              I put the sexy in dyslexia

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Saber Bekijk bericht
                in ieder geval bedankt voor je uitleg, ook eens mee spelen als ik straks thuis ben

alvast een vraagje: mijn PS is engels; weet je misschien hoe bedekken en selectieve kleur daar heten?
                das graag gedaan
                kwerk ook met een engelstalige versie... overlay/selective color...
                Scotty... beam me up !!!

Comment

Working...
                X