Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lynn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lynn


  • #2
    Re: Lynn

    Nog geen reacties? Hmmm ik vind dit je mindere werk. Er zijn enkele dingen die me storen aan deze plaat.
    -Kadrage/compo is nogal krap (voor mij dan).
    -De haren in't gezicht vind ik hier niet passen.
    -Er zit een vlekje (op je sensor?)
    Denk dat je met dit model beter platen dan dit kan shooten...
    Digi-Steve

    Comment


    • #3
      Re: Lynn

      Oorspronkelijk geplaatst door Digi-Steve Bekijk bericht
      Nog geen reacties? Hmmm ik vind dit je mindere werk. Er zijn enkele dingen die me storen aan deze plaat.
      -Kadrage/compo is nogal krap (voor mij dan).
      -De haren in't gezicht vind ik hier niet passen.
      -Er zit een vlekje (op je sensor?)
      Denk dat je met dit model beter platen dan dit kan shooten...
      Dit is eigenlijk een kleine uitsnede uit een groter portret ; had deze eens gepost eerder voor de lol ; tuurlijk heb je gelijk wat dat haar in het gezicht betreft etc , vind deze zelf ook niet top hoor ..
      Vroeg me af waar je vlekje ziet op mijn sensor ...eigenlijk mijn sensor is een grote vlek , nog nooit serieus gekuist , zal voor dit najaar zijn denk ik maar dan wel rechtstreeks bij Canon

      Comment


      • #4
        Re: Lynn

        Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
        Dit is eigenlijk een kleine uitsnede uit een groter portret ; had deze eens gepost eerder voor de lol ; tuurlijk heb je gelijk wat dat haar in het gezicht betreft etc , vind deze zelf ook niet top hoor ..
        Vroeg me af waar je vlekje ziet op mijn sensor ...eigenlijk mijn sensor is een grote vlek , nog nooit serieus gekuist , zal voor dit najaar zijn denk ik maar dan wel rechtstreeks bij Canon

        Waarom dan in showcase ?

        Rechts naast de knoop en in datzelfde vak tegen de rechter rand nog een paar.

        Greetz rich
        D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

        Comment


        • #5
          Re: Lynn

          Oorspronkelijk geplaatst door DrJeckyll Bekijk bericht

          Waarom dan in showcase ?
          [/COLOR][/COLOR]
          Bwa neen, waarom in showcase , that's my secret !

          Comment


          • #6
            Re: Lynn

            Een heel klein beetje (lees veel) retouche-werk zou hier al veel gedaan hebben, sensorvlekken - haartjes - mascara - bijwerken lippenstift. Ik weet dat "out-off-the-camera" een doel kan zijn maar deze foto is er géén voorbeeld van.

            Ik ben ook niet te vinden voor het "close-up" gehalte van deze foto maar dat is weer puur persoonlijk, de crop (compo) is te druk en slorpt me volledig op.

            Als beauty-portret kan deze niet dienen wegens teveel storende elementen, als fashion nog minder wegens de compo.

            Maarja, als de foto showcase waardig is voor jouw dan heb je groot gelijk dat je de foto post!
            www.fotofolio.be

            Comment


            • #7
              Re: Lynn

              Showcase waardig zeker. Maar de comp vind ik niet lekker en mijn handen jeuken ook bij zo'n mooie dame om haar even nog iets mooier te maken
              Er zitten mij ook te veel storende elementen in dit plaatje en eigenlijk vind ik die strik uit haar nek nog het meest iri
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: Lynn

                Het is allemaal vooral om te laten zien hoeveel fonts 'm heeft om zijn sig in te tonen

                En is zo toch aangenamer dan een blad vol fonts

                Comment

                Working...
                X