Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik had deze post eerder onder SD fotoresultaten verwacht
1e foto vind ik model net iets te 'krampachtig' op d'r knie steunen. Wel mag ik de contrastrijke mengeling van licht
Overal vind ik expressie van model mij iets te triest en melancholisch - wat vooral opvalt door de vrij blije en hippie-achtige henna-type tattoo's of versiersel op haar aangezicht
Wat een mooie reeks... Ik ga ook resoluut voor de eerste, en vind het krampachtige net boeiend (lijkt wel "a puppet on a string"). Mooie toning en toffe diepte in de plaat.
toffe serie, maar ik had ze exact hetzelfde willen zien zonder de versieringen. Dan was het voor mij persoonlijk helemaal af geweest. Ik hou wel van extreme visagie hoor, maar soms vind ik het niet in de omgeving passen.
Ik ga ook voor de comp in no2 maar dan met de toning van no1.
Comment