Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zoals ik tegen Eline al verteld heb, die laatste is een van de mooiste foto's die ik al van Eline gezien heb. De eerste vind ik een beetje te standaard.
De eerste is mooi van look misschien, maar de bakstenen muur stoort mij.
En voor de tweede, zou ik hem langwerpig horizontaal gemaakt hebben (wat hij misschien wel is).
De eerste is mooi van look misschien, maar de bakstenen muur stoort mij.
En voor de tweede, zou ik hem langwerpig horizontaal gemaakt hebben (wat hij misschien wel is).
En over de blur ga ik het niet hebben.
Al bij al, verder doen!
Mooie foto's maar volg toch mijn voorganger.
Iets te veel fotosoep voor mij.
Eline is mooi zoals ze is... Je hoeft haar huid niet helemaal op te poetsen... Schoonheidsvlekje weg ? Huid veel te geblurd (da's goed voor een echte glamourshot, maar niet gepast in deze situatie).
Zonder dat gesoep had je tweede inderdaad een prachtfoto geweest... Nu helaas iets minder (maar toch nog goed )
Vreemd toch dat ik bij foto 2 kan zien dat ie met een Nikon gemaakt is, en niet met Canon of Fuji. Ik durfde er m'n hand voor in het vuur te steken... en ik ben niet verbrand.....
Overigens, ik fotografeer met Nikon...
groet, Henk
Vind de portretten op zich allebei wel mooi maar de 2de megabeter dan de eerste ; ligt het aan de muur als achtergrond, ik denk het niet , de 2e is gewoon specialer.Wat me bij beide beelden wel stoort is het teveel aan photoshop ; het is niet op een subtiele manier gedaan , het is gewoon erover; plaatselijk teveel verscherpt en plaatselijk dan weer teveel geblurred .Denk dat de ongekuiste versie stukken beter is .
Vreemd toch dat ik bij foto 2 kan zien dat ie met een Nikon gemaakt is, en niet met Canon of Fuji. Ik durfde er m'n hand voor in het vuur te steken... en ik ben niet verbrand.....
Overigens, ik fotografeer met Nikon...
groet, Henk
Ik kan dit ook bij foto 1 zien sterker nog ze zijn gemaakt met een D200 en daar durf ik ook mijn handen in het vuur voor te steken zonder ze te verbranden.
Kan ook niet anders de exif zit bij de foto's grapjas.
Over de foto's:
Mooi model en ook mooi genomen.
De bewerking is niet mijn persoonlijke smaak, maar dat doet er dan ook niet toe.
mvg
Antoine
Last edited by antoine200; 2 augustus 2008, 01:13.
Comment