Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie foto, met inderdaad een vervelend ringetje en rozige gloed
Maar bij mij wringt het steeds een beetje als het model naar links kijkt en het grootste stuk foto is rechts... Dan stel ik mij al automatisch de vraag wat er allemaal links in de weg zat dat niet meegefotografeerd kon worden.
You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)
Maar bij mij wringt het steeds een beetje als het model naar links kijkt en het grootste stuk foto is rechts... Dan stel ik mij al automatisch de vraag wat er allemaal links in de weg zat dat niet meegefotografeerd kon worden.
Ik ben net liefhebber van foto's waar men buiten beeld kijkt, een ander pad bewandelt. Ook de compositie, het lijnenverloop deed me hiervoor kiezen. Wat er buiten beeld staat doet IMO niet terzake. het is een eerlijke foto van een mijmerende jongen bij zonsondergang, niet meer of minder. En het is exact hetzelfde ligt als hier, waar het wel beter onthaald wordt
Mij stoort het niet dat hier buiten het beeld gekeken word. Past in deze foto zellfs heel goed. Ook geen probleem met de kleur, is een typische gloed van de ondergaande zon. Maw ik vind het ook een mooie foto.
Ik ben net liefhebber van foto's waar men buiten beeld kijkt, een ander pad bewandelt. Ook de compositie, het lijnenverloop deed me hiervoor kiezen.
En gelijk heb je! Leve de mensen die 'een ander pad bewandelen' ;-)
De magentazweem stoort me niet. Als het licht bij zonsondergang die kleur had, so be it. Niks aan te doen dat onze eigen ogen dat niet kunnen registreren
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Comment