Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

... in thoughts

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ... in thoughts

Ver van huis en toch in gedachten thuis
    Last edited by Arousal; 28 juli 2008, 19:45.

Re: ... in thoughts

Die is werkelijk heel ver weg met zijn gedachten. Knappe foto en 'k moest glimlachen toen ik hem zag
    Groetjes Vicky

Comment

Die magentazweem, dat kan toch niet de bedoeling zijn? Ik zou het mooier vinden wanneer de huidskleur er wat natuurlijker uit ziet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        Die magentazweem, dat kan toch niet de bedoeling zijn? Ik zou het mooier vinden wanneer de huidskleur er wat natuurlijker uit ziet.
        Zou de avondzon kunnen zijn... ik vind net de tint wel wat hebben. Brengt een zekere warmte in deze mooi gekaderde plaat.

Comment

heel mooi, maar een erg vervelend ringetje.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
            Dit is idd zonsondergang, de foto is niet bewerkt

thx !

Comment

Mooie foto, met inderdaad een vervelend ringetje en rozige gloed
              Maar bij mij wringt het steeds een beetje als het model naar links kijkt en het grootste stuk foto is rechts... Dan stel ik mij al automatisch de vraag wat er allemaal links in de weg zat dat niet meegefotografeerd kon worden.
              You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht
                Maar bij mij wringt het steeds een beetje als het model naar links kijkt en het grootste stuk foto is rechts... Dan stel ik mij al automatisch de vraag wat er allemaal links in de weg zat dat niet meegefotografeerd kon worden.
                Ik ben net liefhebber van foto's waar men buiten beeld kijkt, een ander pad bewandelt. Ook de compositie, het lijnenverloop deed me hiervoor kiezen. Wat er buiten beeld staat doet IMO niet terzake. het is een eerlijke foto van een mijmerende jongen bij zonsondergang, niet meer of minder. En het is exact hetzelfde ligt als hier, waar het wel beter onthaald wordt

Bedankt voor de commentaren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht
                  Mij stoort het niet dat hier buiten het beeld gekeken word. Past in deze foto zellfs heel goed. Ook geen probleem met de kleur, is een typische gloed van de ondergaande zon. Maw ik vind het ook een mooie foto.
                  I put the sexy in dyslexia

Comment

Voor mij is dit genieten: van de zachte (avond)kleuren, het lijnenspel en zelfs het 'buitenbeeld-kijken'...

mvg,

Roland

Comment

Heel sterke foto. Kan me echt wel bekoren.
                      SITE: http://www.xraypictures.be
                      FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

Comment

Ik ben net liefhebber van foto's waar men buiten beeld kijkt, een ander pad bewandelt. Ook de compositie, het lijnenverloop deed me hiervoor kiezen.
                        En gelijk heb je! Leve de mensen die 'een ander pad bewandelen' ;-)

De magentazweem stoort me niet. Als het licht bij zonsondergang die kleur had, so be it. Niks aan te doen dat onze eigen ogen dat niet kunnen registreren
                        If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                        www.sylviehuybrecht.be

Comment

Sterke compo met mooi warm licht
                          mvg,
                          Ludo V.

Comment

Mooie foto,zowel qua compo als kleuren....

Comment

Working...
                            X