Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Volgens mij had de dame er bij foto 1 en 2 niet veel zin in om met haar bips in het koude water te zitten. Bij drie is ze duidelijk opgefleurd.
Misschien de bedoeling om dit zo over te brengen, dan inderdaad gelukt....
groet, Henk
Volgens mij had de dame er bij foto 1 en 2 niet veel zin in om met haar bips in het koude water te zitten. Bij drie is ze duidelijk opgefleurd.
Misschien de bedoeling om dit zo over te brengen, dan inderdaad gelukt....
groet, Henk
Dan vergis je je stevig. Ik had er enorm veel zin in, en het water was helemaal niet koud.
Het was eerder de bedoeling om er, voor mij dan althans, een reeks emotionele(re) beelden van te maken. En ik vind dat Rob er in geslaagd is om de beelden te maken die ik voor ogen had.
De laatste foto is eigenlijk een spontaan beeld tussendoor genomen, vandaar wsl dat deze een ander gevoel geeft.
Dan vergis je je stevig. Ik had er enorm veel zin in, en het water was helemaal niet koud.
Het was eerder de bedoeling om er, voor mij dan althans, een reeks emotionele(re) beelden van te maken. En ik vind dat Rob er in geslaagd is om de beelden te maken die ik voor ogen had.
De laatste foto is eigenlijk een spontaan beeld tussendoor genomen, vandaar wsl dat deze een ander gevoel geeft.
Comment