Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A day at the beach

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: A day at the beach

Ik vind nr. 3 ook heel erg sterk!

Comment

Mooie serie. Een lichte voorkeur voor de eerste.
      BD0808BE

Comment

Volgens mij had de dame er bij foto 1 en 2 niet veel zin in om met haar bips in het koude water te zitten. Bij drie is ze duidelijk opgefleurd.
        Misschien de bedoeling om dit zo over te brengen, dan inderdaad gelukt....
        groet, Henk
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
          Volgens mij had de dame er bij foto 1 en 2 niet veel zin in om met haar bips in het koude water te zitten. Bij drie is ze duidelijk opgefleurd.
          Misschien de bedoeling om dit zo over te brengen, dan inderdaad gelukt....
          groet, Henk
          Dan vergis je je stevig. Ik had er enorm veel zin in, en het water was helemaal niet koud.
          Het was eerder de bedoeling om er, voor mij dan althans, een reeks emotionele(re) beelden van te maken. En ik vind dat Rob er in geslaagd is om de beelden te maken die ik voor ogen had.

De laatste foto is eigenlijk een spontaan beeld tussendoor genomen, vandaar wsl dat deze een ander gevoel geeft.

Bedankt voor alle comments iedereen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Inge1902 Bekijk bericht
            Dan vergis je je stevig. Ik had er enorm veel zin in, en het water was helemaal niet koud.
            Het was eerder de bedoeling om er, voor mij dan althans, een reeks emotionele(re) beelden van te maken. En ik vind dat Rob er in geslaagd is om de beelden te maken die ik voor ogen had.

De laatste foto is eigenlijk een spontaan beeld tussendoor genomen, vandaar wsl dat deze een ander gevoel geeft.

Bedankt voor alle comments iedereen.
            Mea Culpa...
            Henk
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

Comment

Working...
            X