Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Piep!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Piep!

Als grote voorstander van retescherpe beelden moet ik hier toch ook bekennen dat het me in deze plaat totaal niet stoort.
    Ik zie wel eens van die fotoreportages waar alle beelden bewust (of onbewust) onscherp zijn. En die mag ik ook heel graag zien.

No1 een goddelijke blik van de kleine.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Heb ook geen enkele moeite met de 1e

Geeft eerder de aangename indruk een subtiele paint filter te hebben ondergaan of zoiets, ipv niet scherp genoeg te zijn.
      Probeer het maar eens te krijgen als je het nodig hebt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy Bekijk bericht
        Heb ook geen enkele moeite met de 1e
        Ik ook niet Is er aaan de oogjes echt niet gefoefeld ? Toch wel een beetje kleur niet ?
        Groeten Dirk
        Website : http://www.gakrid.be

Comment

Een voordeel heeft dat flauw gedoe toch opgeleverd. Ik heb ze indertijd niet gezien en nu dus wel. En in het geval van de eerste ben ik daar zeer blij mee.
          I put the sexy in dyslexia

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
            Ik ook niet Is er aaan de oogjes echt niet gefoefeld ? Toch wel een beetje kleur niet ?
            Zou ik ook denken. Zo blauw. Wel schitterend op deze foto. Het kindje ziet er extra vrolijk uit.

Comment

Is er aaan de oogjes echt niet gefoefeld ? Toch wel een beetje kleur niet ?
              Op levels na is er niets bewerkt.
              Ze had niet zozeer erg blauwe ogen, wel een heel lichte iris. Dat is niet mijn verdienste dus

Bedankt voor de reacties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                Leon, je bent aan 't natrappen. 't Is niet grappig.
                Toch niet, mijn argumenten blijven staande. A fact is stronger than the Lord Mayor.

Je mag me gerust corrigeren, maar doe het dan op de argumenten. Afgesneden kinderarmen, slechte compo, storende achtergrond en onscherpte verknoeien het beeld totaal. Met een beetje meer technisch kunnen was dit een pracht van een plaatje geweest. Nu is het een amateurkiekje, dat nergens op slaat.

Ik ga niet paf van bewondering staan - of doen alsof - als het een foto is die ik elders zou afkeuren.
                Fullator
                Fotostudio Candela Zone
                website: http://www.chronax.be
                website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
                  Kan best zijn maar de Leon is zich hier aan het verlagen tot het allerlaagste niveau, het verstand zou met de jaren moeten komen maar dit is het beste bewijs dat dit niet altijd het geval is , je moet een triest leven leiden...
                  Als de keizer geen kleren aanheeft, dan zeg ik het, hoezeer de anderen dat ook betwisten. Ik ben te oud geworden om me monddood te laten maken door ad hominems. Het kind heeft een schattig snoetje, dat door de foto helemaal niet tot zijn recht komt. En zo is het.
                  Fullator
                  Fotostudio Candela Zone
                  website: http://www.chronax.be
                  website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Ik ga niet paf van bewondering staan - of doen alsof - als het een foto is die ik elders zou afkeuren
                    Ik geloof dat ze met bovenstaande commentaar eerder de manier waarop afkeuren, dwz na commentaar op eigen foto's, oude topics van desbetreffende 'onverlaten' bumpen, op zoek naar onvolkomendheden...

En zo is het.
                    Correctie, zo vind JIJ het.

Ik weet niet hoe jij erover denkt, maar ik vind het stilaan welletjes.
                    Last edited by Kult; 25 augustus 2008, 12:53.

Comment

hehe toffe platen ! ge gaat er spontaan van glimlachen ...
                      wa een duts!
                      www.kemizz.com
                      Brand new Blog
                      kemizzdotcomonflickr

Comment

spontaan wel ja, maar voor mij toch wat weinig scherpte

mvg
                        glenn
                        Mijn site...
                        vandaelefotografie.be
                        * BD0916BE *