Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit zijn 4 foto's die ik gemaakt heb op zolder voor een gordijn
terwijl ik op de trap sta.
Het model is een vriendin .
Ben benieuwd of dit meer in de smaak valt.
Groetjes Ria
Gelukkig zijn het er maar 3 anders had er één moeten verwijderen.
Je eerste is alleen nét even te groot volgens de regels, zou hem de eerst volgende keer dat je online bent nog even kunnen verkleinen ?
Al vast bedankt
Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. Canon eos 7D Mijn site
Sorry Wim,
mijn man keek even. Ik was niet thuis om te veranderen.
Geeft niet, ik hou het op deze twee. Er komen geen reactie op.
Te slecht denk ik. Mijn eerste glamor foto's.
Groetjes Ria
Sorry Wim,
Groetjes Ria
Hoezo slecht
Ik vind dit echt mooie opnames en ik zou zeggen ga vooral hiermee door.
Dat er op dit moment weinig reacties komt in Mensen en Modellen komt waarschijnlijk door de vakantie of men is allen bezig met die kleine modellekes die kunnen vliegen.
mvg
Antoine
zou graag een reeks willen zien van dit model, zonder al die overbodige attributen.
grt,bouk.
Ik vind de attributen juist leuk... 't Hoeven toch niet allemaal afgestreken, gladde plaatjes te zijn ?
Poses zijn leuk, en dragen bij tot de foto, met gebruik van de diagonalen en een goede veldverdeling. Belichting is m.i. OK, zeker bij de tweede. Bij de eerste zijn er wel een paar zeer lichte vlekjes op het gelaat. Vind ze toch goed gedaan.
Sorry Wim,
Groetjes Ria
Ze zijn zeker niet slecht, en je mag hem weliswaar verkleind, graag terug zetten hoor .
Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. Canon eos 7D Mijn site
Comment