Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verval

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verval

modellen (in volgorde):
    'den Beer', Kristien (mijn vrouwtje) en 'de snellen Eddy'

De mannen zijn mijn buren

Laat effe weten wat je er van vindt.

Grtz,
    Bart

Re: Verval

In eertse instantie vond ik het heel sterk. Na even wat kijken valt het me op dat de middelste foto iets te glad overkomt en daardoor uit de reeks valt. Dat is wel jammer. Verder goed beeld.

LL

Comment

Ik vind dat een heel straf beeld.
      Ik begrijp de link niet tussen de benen en de karakterkoppen maar dat neemt niet weg dat het geheel een straf beeld is.
      Fotografie zoals ik het graag heb niet te gedefinieerd maar wel sprekend.

Groeten Davinzius

Comment

goed gedaan, alleen bij de middelste zie ik het verval niet zo.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          alleen bij de middelste zie ik het verval niet zo.
          Misschien de "ver" weg laten, dan zie je nog de "val" .

Mooi en krachtig, interpreteerbaar en besproken. Wat kan je nog meer wensen ?

Comment

Mooi dergelijke ongedefinieerde fotografie. het doet je nadenken en dat op zich vind ik al boeiend. Technisch zit het ook wel goed in deze context(ondanks de wat overbelichting pal in het gezicht van de ouw mannekes).
            SITE: http://www.xraypictures.be
            FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

Comment

zeer knap werk
              Fuji XPRO1

Comment

heel erg mooi, ook van bewerking

Comment

Het (voor mij althans) Hitchcock-achtige middenbeeld hoort er gewoon bij natuurlijk. De link tussen de beelden onderling kan voor iedereen anders ingevuld worden.
                  Prachtige expressies van beide personen.

Wat ik wél zou veranderen is de kleurshift die je hebt op het linker beeld.
                  (op de neus en zijkant voorhoofd heb je een neutraal grijs i.p.v. de warme toon)

Comment

De link tussen de beelden onderling kan voor iedereen anders ingevuld worden.
                    Mijn eigenaardig brein faalt bij deze. Ik zie geen link, geen brug, geen voor de hand liggende tegenstrijdigheid of contrast.... enfin ik zie het gewoon niet. Daarom zou ik het eigenlijk wel interessant vinden om even van Bart zelf te horen waarom hij precies dit beeld in het midden plaatste......?
                    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                    www.sylviehuybrecht.be

Comment

Ik vind vooral nummer 3 goed !
                      Wat een karakterkop
                      http://www.melissavanbelle.be

Comment

Veel succes in den Buster - ik ga voor 3!

Kris

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                          Mijn eigenaardig brein faalt bij deze. Ik zie geen link, geen brug, geen voor de hand liggende tegenstrijdigheid of contrast.... enfin ik zie het gewoon niet. Daarom zou ik het eigenlijk wel interessant vinden om even van Bart zelf te horen waarom hij precies dit beeld in het midden plaatste......?

Vooral door het grote contrast met die koppen, en het doet de kijker denken, lijkt me. Bij mij komen er ook sommige verhalen boven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                            Ik zie daar wel wat in, of het datgene is wat Bart voor ogen heeft weet ik niet.

Als ik eerst naar de koppen kijk en dan naar de benen dan denk ik aan vallen.
                            Als ik eerst naar de benen kijk en dan naar de koppen dan denk ik aan verval (len).

Als ik het niet juist heb is dit niet erg, ik vind het toch een knap beeld.

mvg
                            Antoine
                            Last edited by antoine200; 22 juli 2008, 12:58.

Comment

Hier is een andere:

Die vrouw is gewoon vermoord! Maar wie is de dader? Heeft de achterlijke 'beer' het gedaan of is 'snellen Eddy' uit zijn dak gegaan?
                              Het kon ook een complot zijn, want beiden hadden ze een oogje op de vrouw.

Nee, volgens mij heeft de fotograaf zélf zijn vrouw van de trap geduwd, en probeert hij nu de schuld in de schoenen van die 2 onschuldige slachtoffers te schuiven. Net omdat beiden een oogje op de vrouw hadden.

Foei, Bart!

Comment

Working...
                              X