Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verval

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Verval

Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
    Hier is een andere:

Die vrouw is gewoon vermoord! Maar wie is de dader? Heeft de achterlijke 'beer' het gedaan of is 'snellen Eddy' uit zijn dak gegaan?
    Het kon ook een complot zijn, want beiden hadden ze een oogje op de vrouw.

Nee, volgens mij heeft de fotograaf zélf zijn vrouw van de trap geduwd, en probeert hij nu de schuld in de schoenen van die 2 onschuldige slachtoffers te schuiven. Net omdat beiden een oogje op de vrouw hadden.

Foei, Bart!
    Ge.................wel .............dig.
    mvg
    Antoine

Comment

Ik had er net als maniac een "whodunnit" van gemaakt bij het bekijken van deze prachtige reeks!
      En in deze Hitchcockiaanse interpretatie: als er dan toch wat uitgebrande plekjes links en rechts zijn, dan had ik beide foto's liever "nog" slechter gezien: wat ruis, wat kleurverloop, misschien nog een koffievlek of een bierkring ...
      Vooraleer je iemands advies volgt, beoordeel zeker hun foto's eens
      Flickr album Homepage

Comment

Aha ik begin het te snappen. Probleem was blijkbaar dat ik de tweede foto niet ervaarde als een 'val', maar eerder als een op een bed liggende mooie dame die al speels 1 schoen had uitgespeeld of zoiets. En ik kon me dus niet echt voorstellen dat dat nog aan 'den beer' of aan 'snellen eddy' besteed was
        Maar nu ik beter kijk zie ik dat het parket is idd en geen bed :d
        If you always do what you always did, you will always get what you always got.
        www.sylviehuybrecht.be

Comment

Een mooie samenstelling, en zoals hierboven reeds bewezen, voor een vrije interpretatie vatbaar

Maar de belichting van de eerste (Den beer) kon mijns inziens beter, daar zitten nog wat uitgebrande plekken in het gezicht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
            Hier is een andere:

Die vrouw is gewoon vermoord! Maar wie is de dader? Heeft de achterlijke 'beer' het gedaan of is 'snellen Eddy' uit zijn dak gegaan?
            Het kon ook een complot zijn, want beiden hadden ze een oogje op de vrouw.

Nee, volgens mij heeft de fotograaf zélf zijn vrouw van de trap geduwd, en probeert hij nu de schuld in de schoenen van die 2 onschuldige slachtoffers te schuiven. Net omdat beiden een oogje op de vrouw hadden.

Foei, Bart!
            Geweldig!
            En dit geschreven door 'Maniac', hoe kon het anders,lol?!
            Grtz,
            Bart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
              Mijn eigenaardig brein faalt bij deze. Ik zie geen link, geen brug, geen voor de hand liggende tegenstrijdigheid of contrast.... enfin ik zie het gewoon niet. Daarom zou ik het eigenlijk wel interessant vinden om even van Bart zelf te horen waarom hij precies dit beeld in het midden plaatste......?
              Allez, 'k ben blij dat ik niet alleen met deze bedenking zit. Prachtige foto's, vooral de twee karakterkoppen en dito bewerking, maar 'k begrijp de inhoud niet ( maar 't zal wel aan mij liggen hoor).
              gegroet, Ludo

Comment

Ik zou zeker nog eens op de thee gaan bij De Snellen Eddy en nog eens vragen of je hem mag fotograferen. Dat kan nog prachtige portretten opleveren.
                fotofarah
                Sony Alpha 100 + Minolta AF 50 F1.7 + Minolta AF 28mm F2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Farah Bekijk bericht
                  Ik zou zeker nog eens op de thee gaan bij De Snellen Eddy en nog eens vragen of je hem mag fotograferen. Dat kan nog prachtige portretten opleveren.
                  Heb er ondertussen een hele reeks van hem, met geweldige resultaten

Comment

Working...
                  X