Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

'Wij zijn winners'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 'Wij zijn winners'

    Dit is wat deze dame riep tegen iedereen die het horen wou.
    En ze danste erop los.







    Ze bleef me niet sympathiek vinden en vroeg me om twee euro . Ik vertelde haar dat ik dat al betaald had en toen kwam haar glimlach weer naar boven.

    Groeten Davinzius

  • #2
    Re: 'Wij zijn winners'

    De mensen bekijken mij altijd misprijzend als ik vertel hoeveel ik hier op BD bijleer.
    Laat ze maar grinniken. Ik heb intussen weer geleerd wat het tarief is voor het bekijken van "appelsienenschillenbillen."

    Wat de foto's betreft ... voor mij heb je in de verkeerde beelden ledematen afgesneden.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: 'Wij zijn winners'

      Oorspronkelijk geplaatst door jos vanhengel Bekijk bericht
      de mensen bekijken mij altijd misprijzend als ik vertel hoeveel ik hier op bd bijleer.
      Laat ze maar grinniken. Ik heb intussen weer geleerd wat het tarief is voor het bekijken van "appelsienenschillenbillen."

      Wat de foto's betreft ... Voor mij heb je in de verkeerde beelden ledematen afgesneden.
      lol :d
      Mvg Tim

      Comment


      • #4
        Re: 'Wij zijn winners'

        Bij foto 2 kun je zo een eigen verhaal verzinnen en dat maakt de foto ook zo sterk.
        Een moment uit het echte leven, zo maar ergens, zomaar op een dag in Belgie.
        Goed gezien !!!!
        m.v.g.
        www.foto-frans.nl
        workshops: ook met jouw eigen model ! .

        Comment


        • #5
          Re: 'Wij zijn winners'

          ga voor de laatste opname, al heft ze een vinger te veel.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment

          Working...
          X