Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Braaf ... Ja zeker, maar ook minder van kwaliteit dan gewoonlijk, in sommige omstandigheden loop je tegen de beperkingen van je toestel aan !
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
De F828, waar deze foto's nog mee genomen zijn, *is* tamelijk noisy, maar nu ook niet overdrijven he!
Patrick.
Was maar een grapje hé...
Ik bedoelde gewoon dat ik deze echt veel en veel minder van kwaliteit vind dan je andere werk (welke ik over het algemeen wel mooi vind, tenminste mits het niet te extreem is)
Vooral de eerst vind ik niet slecht - maar de schaduw links is wel storend.
Als je die wegcropt lijkt de compositie mij trouwens ook iets beter.
De tweede vind ik niet goed - schaduw, compositie, hand aan de rechterkant, en blik past niet bij de donkere sfeer. En die borst is ook maar iets raars.
Bij de derde mocht er ook iets meer spanning in de compositie - en misschien die reflectie in de muur weghalen.
De foto's zijn misschien wat donker maar geen low-key.
Low-Key vereist een lichtere en vooral een ( geheel ) donkere kant en dat is hier niet het geval.
Meestal ( niet altijd ) zijn low-key foto's in zwart-wit.
Comment