Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Orange (18+)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Orange (18+)

    Een aantal low-key foto's met Vendetta Li. Heel braaf dit keer.

    EXIF: Sony F828, 1/50e, ISO 200, F/2-2.8, hotlights met diffuusfilter.

    Patrick.






  • #2
    Re: Orange (18+)

    Braaf ... Ja zeker, maar ook minder van kwaliteit dan gewoonlijk, in sommige omstandigheden loop je tegen de beperkingen van je toestel aan !

    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Orange (18+)

      Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
      Braaf ... Ja zeker, maar ook minder van kwaliteit dan gewoonlijk, in sommige omstandigheden loop je tegen de beperkingen van je toestel aan !

      MVG, Jeff
      Volledig mee eens.
      Heb al veel beter werk van je gezien, dit lijken wel foto's genomen met een gsm
      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

      Comment


      • #4
        Re: Orange (18+)

        Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
        Volledig mee eens.
        Heb al veel beter werk van je gezien, dit lijken wel foto's genomen met een gsm
        De F828, waar deze foto's nog mee genomen zijn, *is* tamelijk noisy, maar nu ook niet overdrijven he!

        Patrick.

        Comment


        • #5
          Re: Orange (18+)

          Toch een redelijk goeie gsm dan hé .

          Ik vind die foto's net beter dan de vorige. Lekker duister en minder rommelig.

          Comment


          • #6
            Re: Orange (18+)

            Oorspronkelijk geplaatst door kstyle Bekijk bericht
            De F828, waar deze foto's nog mee genomen zijn, *is* tamelijk noisy, maar nu ook niet overdrijven he!

            Patrick.
            Was maar een grapje hé...

            Ik bedoelde gewoon dat ik deze echt veel en veel minder van kwaliteit vind dan je andere werk (welke ik over het algemeen wel mooi vind, tenminste mits het niet te extreem is)
            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

            Comment


            • #7
              Re: Orange (18+)

              Vooral de eerst vind ik niet slecht - maar de schaduw links is wel storend.
              Als je die wegcropt lijkt de compositie mij trouwens ook iets beter.
              De tweede vind ik niet goed - schaduw, compositie, hand aan de rechterkant, en blik past niet bij de donkere sfeer. En die borst is ook maar iets raars.
              Bij de derde mocht er ook iets meer spanning in de compositie - en misschien die reflectie in de muur weghalen.

              Comment


              • #8
                Re: Orange (18+)

                hier uit blijkt hoe moeilijk het is je zelf steeds te verbeteren, dit is(voor mij) zeker een stuk minder dan wat ik van je gewend ben.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Orange (18+)

                  De foto's zijn misschien wat donker maar geen low-key.
                  Low-Key vereist een lichtere en vooral een ( geheel ) donkere kant en dat is hier niet het geval.
                  Meestal ( niet altijd ) zijn low-key foto's in zwart-wit.
                  m.v.g.
                  www.foto-frans.nl
                  workshops: ook met jouw eigen model ! .

                  Comment

                  Working...
                  X