Weer gaan sleuren met je dikke flitsers? (is niet gelijk aan een platte flitser)
Op 't eerste zicht WOW!
Maar, door die schaduw op "de voille" lijkt de achtergrond precies een poster, ik krijg de indruk dat de schaduw verder loopt op de achtergrond.
Die lucht, kweenie, der is daar precies wat raars mee aan de hand. Heb je die lucht nog verder bewerkt (wolken bij gekloond of zoiets?)
Ofwel ligt het aan mijn korte nachten
Weer gaan sleuren met je dikke flitsers? (is niet gelijk aan een platte flitser)
Op 't eerste zicht WOW!
Maar, door die schaduw op "de voille" lijkt de achtergrond precies een poster, ik krijg de indruk dat de schaduw verder loopt op de achtergrond.
Die lucht, kweenie, der is daar precies wat raars mee aan de hand. Heb je die lucht nog verder bewerkt (wolken bij gekloond of zoiets?)
Ofwel ligt het aan mijn korte nachten
Idd weer zitten sleuren met flits en statief ...
De lucht en de ondergrond zijn iets donkerder gemaakt, maar niks gekloond.
Ook heb ik de saturatie van de rode tinten iets minder sterk gemaakt.
Voor de rest niks aan gedaan.
Mooie kleuren, goed belicht. Gelukkig zat de wolkenlucht ook mee.
Zeer prachtige foto, mooie sfeer
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Zeer geslaagd qua impressie.
Sleep kon wat meer opwaaien (of althans wat meer plaats innemen) in vergelijking met sluier.
Is vignettering gewild of accidenteel?
Zeer geslaagd qua impressie.
Sleep kon wat meer opwaaien (of althans wat meer plaats innemen) in vergelijking met sluier.
Is vignettering gewild of accidenteel?
De sleep nog meer opwaaien ???
Ik zal het doorgeven aan Christ ( hij was diegene die de sleep omhoog gooide net voor ik de foto trok ) , maar ik denk dat hij zal zeggen dat hij maar 2 handen heeft + hij moest iedere keer wegspurten om niet in beeld te komen en op die gladde stenen ...
De vingnetering ( achtergrond verdronkeren ) is gedaan in photoshop
Dramatische belichting, echt knap!
Bespeur ik daar wat vignettering in de hoeken?
Ik de bruidegom ??? Ssssttt niet tegen mijn vriendin zeggen he !
Neen, ik was de knopjesdrukker...
Vignetering is in photoshop gedaan ( en niet alleen in de hoeken )
De sleep nog meer opwaaien ???
Ik zal het doorgeven aan Christ ( hij was diegene die de sleep omhoog gooide net voor ik de foto trok ) , maar ik denk dat hij zal zeggen dat hij maar 2 handen heeft + hij moest iedere keer wegspurten om niet in beeld te komen en op die gladde stenen ...
De vingnetering ( achtergrond verdronkeren ) is gedaan in photoshop
Klein trucje voor de volgende keer:
visroede met molentje nylon draad (uit beeld) en vishaakje bevestigd aan de sleep.
Comment