Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Color me now..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Color me now..

Een van mijn nieuwere werken.. fotografie + vector tekenwerk.

Vooral een experiment met een bepaalde manier van inkleuren...
    En deze keer maar een 12u tekenwerk ;-)

De afwerking gaat 120x80cm zijn ongeveer.

Greets!
    poof

Re: Color me now..

Hou wel van dergelijke dingen: fotografie gecombineerd met grafische elementen.
    Mooie kleurkeuzes.
    De twee krullen op haar dijbeen en het rood op de bovenarm zouden de vorm van het lichaam meer moeten volgen waardoor het minder plat zou overkomen.
    Ik heb ook het gevoel dat er een minimum aan schaduwen ontbreekt op de tekeningen op haar lichaam. Vooral rond de armen denk ik dan. De tekeningen zijn daar iets te egaal naar mijn gevoel waardoor het geheel wat diepte mist.
    De kringen op de grond die tussen haar voeten naar omhoog lopen op haar benen zorgen voor een continuïteit tussen het vectorwerk en model.
    Ik hoop dat je m'n commentaar een beetje begrijpt, want het is niet het gemakkelijkste beeld om te bespreken, maar wel geslaagd!

Greetz
    Nikon F80 te koop...
    Volledige doka-uitrusting te koop...
    http://dimitri-ferrest.skynetblogs.be

Comment

merci voor de comment :-)

Ik begrijp wat je bedoeld.. die krullen die je bedoeld die je meer wil met de vormen van het lichaam zien meegaan... Dat heb ik expres zo gelaten omdat het eigenlijk voor een reclame affiche is en hier en daar nog tekst staat.. maar die heb ik er af gelaten..

En de schaduwen op het lichaam inderdaad.. maar dat is meer uit luiheid :-p Normaal als ik ze klaarmaak voor "publicatie" dan werk ik alle details uit.. maar ben er al van 8u30 deze ochtend mee bezig.. (met enkele tussenstops)

Dus de optimalisatie om als losstaand beeld er beter uit te komen zal voor morgen ofzo zijn.. thx!
      poof

Comment

Ik vind het er wat te veel bovenop liggen. Zal niet eenvoudig zijn maar ik had de graphics liever wat met de rondingen van het model mee zien gaan.

Comment

Er ontbreekt idd wat diepte in de vectorlagen, met wat schaduwen (vooral achter de rug) zou je dit kunnen verbeteren. Maar wat de beste verbetering zou kunnen zijn is als je de backgroundcolour WIT neemt. het model lijkt er nu echt ingeplakt omdat het waarschijnlijk in een highkey-achtige setting is gefotografeerd met rimlights rondom. Dit komt raar over op zwart, op wit valt dit weg. Anders op zich kan ik dit ook wel appreciëren hoor...
          Website http://www.kristofpattyn.be

a lotta canonstuff

Comment

mja de schaduwen heb ik er nog ni helemaal op toegevoegd.. zal ik zo snel mogelijk doen en een update posten ;-)
            poof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kristofpattyn Bekijk bericht
              Er ontbreekt idd wat diepte in de vectorlagen, met wat schaduwen (vooral achter de rug) zou je dit kunnen verbeteren. Maar wat de beste verbetering zou kunnen zijn is als je de backgroundcolour WIT neemt. het model lijkt er nu echt ingeplakt omdat het waarschijnlijk in een highkey-achtige setting is gefotografeerd met rimlights rondom. Dit komt raar over op zwart, op wit valt dit weg. Anders op zich kan ik dit ook wel appreciëren hoor...
              Yup, zelfde gevoel hier.
              Of anders gezegd: de foto is niet helemaal geschikt voor wat je ermee doet.
              Toch een beetje zonde voor iets waar zoveel werk in kruipt.
              Maar ik ben benieuwd naar de afgewerkte versie.

Misschien ook nog de bandjes op de hand en erboven weghalen.

Comment

Working...
              X