We kwamen net bij Harbor Bridge om de shoot te beginnen, toen er een lokale bui langs kwam. Op de achtergrond van de eerste foto zie je de bui als het ware voorbij komen. Gelukkig duurde die maar even.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Australian Wedding
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Australian Wedding
Wow, wat een locatie zeg
Vooral de eerste is eentje om in te kaderen. Mooie compo en omzetting, en een spontane lach bij alledrie
De derde ook een zeer mooi beeld maar mocht van mij iets lichter.
Tom~TDN
fotoblog: www.tdn9.be
-
tweede is een mooie.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven G. Bekijk berichtmooie locatie inderdaad
ook heel mooie zwart wit foto's
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichttweede is een mooie. grt,bouk.
Nummer 1 vind ik mooiste.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Prachtige foto's Jammer dat de locatie teveel aandacht opeist tov het koppel (lees: als huwelijksfoto vind ik ze niet gepast).
Comment
-
De 2de heeft prachtige wolken
gaaf hoorBen altijd op zoek naar leuke en spontane modellen, bezoek m'n website en neem contact met me op...
www.liquidphoto.tk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den D. Bekijk berichtJammer dat de locatie teveel aandacht opeist tov het koppel (lees: als huwelijksfoto vind ik ze niet gepast).
Ik vind net dat bij foto 1 bijvoorbeeld de prachtige achtergrond opvalt door onopvallendheid. Het koppel(trio) neemt de eerste aandacht weg, daarna pas valt de achtergrond op. Foto 2 is niet je typische trouwfoto, maar is wel een mooie sfeerfoto, en bij foto 3 is de achtergrond gewoon afwezig. Dit soort foto's had ik ook van mijn trouw gewild.
Dit zijn 3 prachtige beelden, en voor mij staan ze in volgorde.Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mountainhunter Bekijk berichtAndere foto's gezien dan ik dan?
Ik vind net dat bij foto 1 bijvoorbeeld de prachtige achtergrond opvalt door onopvallendheid. Het koppel(trio) neemt de eerste aandacht weg, daarna pas valt de achtergrond op. Foto 2 is niet je typische trouwfoto, maar is wel een mooie sfeerfoto, en bij foto 3 is de achtergrond gewoon afwezig. Dit soort foto's had ik ook van mijn trouw gewild.
Dit zijn 3 prachtige beelden, en voor mij staan ze in volgorde.
Hier kan ik mij ook in vinden.
mvg
Antoine
Comment
Comment