Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
We kwamen net bij Harbor Bridge om de shoot te beginnen, toen er een lokale bui langs kwam. Op de achtergrond van de eerste foto zie je de bui als het ware voorbij komen. Gelukkig duurde die maar even.
Jammer dat de locatie teveel aandacht opeist tov het koppel (lees: als huwelijksfoto vind ik ze niet gepast).
Andere foto's gezien dan ik dan?
Ik vind net dat bij foto 1 bijvoorbeeld de prachtige achtergrond opvalt door onopvallendheid. Het koppel(trio) neemt de eerste aandacht weg, daarna pas valt de achtergrond op. Foto 2 is niet je typische trouwfoto, maar is wel een mooie sfeerfoto, en bij foto 3 is de achtergrond gewoon afwezig. Dit soort foto's had ik ook van mijn trouw gewild.
Dit zijn 3 prachtige beelden, en voor mij staan ze in volgorde.
Oorspronkelijk geplaatst door MountainhunterBekijk bericht
Andere foto's gezien dan ik dan?
Ik vind net dat bij foto 1 bijvoorbeeld de prachtige achtergrond opvalt door onopvallendheid. Het koppel(trio) neemt de eerste aandacht weg, daarna pas valt de achtergrond op. Foto 2 is niet je typische trouwfoto, maar is wel een mooie sfeerfoto, en bij foto 3 is de achtergrond gewoon afwezig. Dit soort foto's had ik ook van mijn trouw gewild.
Dit zijn 3 prachtige beelden, en voor mij staan ze in volgorde.
Comment