Ik vind deze foto heel mooi, mooie belichting, mooie compo (die horizontale tak werkt storend), mooie dof zoals mijn voorganger het al heeft opgemerkt, maar ik mis wat kleur.
Hieronder heb ik wat geprobeerd, als je het niet wil dan zal ik het verwijderen:
Net bekeken op een ander beeldscherm en ik moet zeggen dat jullie gelijk hebben. De originele foto is inderdaad mooi van kleur en hoefde geen verbetering. Daarom zal ik de foto als link plaatsen zodat de mensen alsnog weten waarover het gaat.
Mooi belicht, mooie dof, mooie kleuren, mooi madammeke met de wind wat in haar haren,
Ik volg. Prachtige foto
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Ofwel nen bril nodig ofwel ne foute monitor, der scheelt helemaal niks aan de foto, mooi van kleur en perfect van scherpte.
Ik ben dikwijls ook streng in mijn beoordeling, maar hier vind ik het onterecht!
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment