Zonnig fotooke van het voorbije weekend !
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sabrina
Collapse
X
-
-
Re: Sabrina
Ik vind deze foto heel mooi, mooie belichting, mooie compo (die horizontale tak werkt storend), mooie dof zoals mijn voorganger het al heeft opgemerkt, maar ik mis wat kleur.
Hieronder heb ik wat geprobeerd, als je het niet wil dan zal ik het verwijderen:
Last edited by THESIS; 4 juli 2008, 13:16.
Comment
-
Op mijn scherm is de kleur van de 1ste foto wel goed,
de tweede foto is bij mij aan de gele kant.....
Voor de rest, mooie vrolijke plaat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pazman_nl Bekijk berichtOp mijn scherm is de kleur van de 1ste foto wel goed,
Voor de rest, mooie vrolijke plaat!Groetjes Steco
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pazman_nl Bekijk berichtOp mijn scherm is de kleur van de 1ste foto wel goed,
Voor de rest, mooie vrolijke plaat!
Inderdaad wel wat jammer van het horizontale takje op de voorgrond
Comment
-
-
vind de kleuren van de eerste prima zo.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk berichtIk mis wat kleur.
Hieronder heb ik wat geprobeerd, als je het niet wil dan zal ik het verwijderen:
Mischien moet je scherm her gecallibreerd worden, maar zoals je kan lezen in bovenstaande post allemaal van hetzelfde gedacht.
Comment
-
als ik de TS was zou ik hem weg laten halen, haalt veel teveel aandacht weg van de eertse mooi belicht en van kleur zijnde foto.Mijn beste Foto moek nog trekke.
Comment
-
Net bekeken op een ander beeldscherm en ik moet zeggen dat jullie gelijk hebben. De originele foto is inderdaad mooi van kleur en hoefde geen verbetering. Daarom zal ik de foto als link plaatsen zodat de mensen alsnog weten waarover het gaat.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtMooi belicht, mooie dof, mooie kleuren, mooi madammeke met de wind wat in haar haren,Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tourleader Bekijk berichtJammer van die mooie foto.
te harde kleuren, en teveel verscherpt.
Vuilbak !
Ik ben dikwijls ook streng in mijn beoordeling, maar hier vind ik het onterecht!
MVG, JeffNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
Comment