Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bij de gynaecoloog (18+)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Bij de gynaecoloog (18+)

    Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
    Een mening mag je zeker hebben,die kun je ventileren in Chit-Chat, daar is het voor , niet in een fotobeoordeling.

    Mijn ware natuur/aard kun je pas leren kennen als je me persoonlijk ontmoet, oordeel daar dus niet te snel over.
    Ik werk in de zorgsector, met verstandelijk beperkte mensen, Tevens een aantal jaar met alcoholisten in een afkick kliniek gewerkt. ga me nu niet vertellen hoe ik mensen moet benaderen of hoe mijn ware aard in elkaar zit. Tenslotte ben niet ík degene die zich druk maakt

    Vandaar dat ik me hier thuisvoel...
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

    Comment


    • #32
      Re: Bij de gynaecoloog (18+)

      Oorspronkelijk geplaatst door Polleke Bekijk bericht

      word vervolgd modje
      Deze opmerking vind ik schadelijker voor kinderen dan 10 van zulke foto's.

      over de foto, zoals al zo vaak gezegd, wat te druk, geen onderwerp, spreekt me niet aan.

      Comment


      • #33
        Re: Bij de gynaecoloog (18+)

        Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
        Vandaar dat ik me hier thuisvoel...
        Hey ... collega!

        Moderator Wim moet zich hier als een vis in het water voelen.

        Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
        ... Wat betreft de foto, niet mijn ding, hij is in mijn ogen gewoon te druk.
        Mee eens.
        Bij deze foto heb ik last van een wegglijdende blik. Dat komt waarschijnlijk door al die gladde oppervlakken.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #34
          Re: Bij de gynaecoloog (18+)

          Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
          Vandaar dat ik me hier thuisvoel...
          Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
          Hey ... collega!

          Moderator Wim moet zich hier als een vis in het water voelen.
          Willen jullie erover praten kan hoor !!
          Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
          Canon eos 7D Mijn site

          Comment


          • #35
            Re: Bij de gynaecoloog (18+)

            Het onderwerp is voor mij OK, geen problemen mee !

            Ik begrijp dat je der niet kan aan doen, sommige zaken moet je nu eenmaal nemen zoals ze zich voordoen maar mocht de kleur van de muur nu iets donker zijn zouden de modellen en de actie beter tot zijn recht komen .
            De weergave van het Latex vind ik dan weer bijzonder goed.

            Over de ganse lijn toch een leuk beeld, mag voor mij nog meer van komen!

            MVG, Jeff
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment


            • #36
              Re: Bij de gynaecoloog (18+)

              en terug over de foto zelf....

              persoonlijk vind ik de schaduwen wat storend... deze die op de muur staan kon je zeer makkelijk hebben weggecloned...

              misschien, als de set iets minder druk was geweest, had de foto meer 'gesproken'

              maar, ik weet het, het is makkelijk gezegt....

              greetz rigor
              (s602zoom - pentax *ist Ds - wa glaswerk)===> alles gestolen in barcelona
              nu vervangen door sony a100 met 18-70 en 70-300 kitlenzen

              Comment


              • #37
                Re: Bij de gynaecoloog (18+)

                off topic: moet zeker kunnen en met de searchers kom je wel op ander materiaal terecht
                Maar het mag van mij niet ontaarden in een 'reclame' gedoe om meer te verkopen, dit is toch nog altijd een forum voor de fotografieliefhebbers he?
                (als dit de bedoeling van de TS zou zijn.......)

                on topic: Wel tof dat je van je hobby je beroep kan maken ik zit in de verkeerde branche!!
                Foto komt idd wel druk over, maar toch is dit niet echt storend, de sfeer is wel goed overgekomen


                Glenn
                Mijn site...
                vandaelefotografie.be
                * BD0916BE *

                Comment


                • #38
                  Re: Bij de gynaecoloog (18+)

                  Deze naar mijn mening onzinnige discussie kan tot in het oneindige doorgaan. Iedereen heeft het recht om door dit soort foto's geshockeerd te zijn, maar ook om er van te houden.

                  Mij storen de foto's van kstyle in het geheel niet. Sommige vind ik mooi, andere niet.

                  Mag ik de moderatoren voorstellen eens te overwegen in de rubriek "Mensen en Modellen" twee rubrieken bij te maken? Een eerste zou dan "18+" kunnen zijn zodat mensen die met dit soort foto's een probleem hebben niet meer geschokt worden. Een tweede zou ik "Kinderen" noemen. Kinderen fotograferen is nu eenmaal totaal iets anders dan volwassenen en zelfs een andere wereld dan modellen fotograferen.

                  Als jullie ooit een rubriek 18+ maken, dan ben ik wel eens benieuwd welke rubriek het meeste bezoekers zal trekken...
                  Beauty need only be a whisper
                  Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

                  Comment


                  • #39
                    Re: Bij de gynaecoloog (18+)

                    Het onderwerp is nu ook niet direct mijn ding van fotografie ,maar daarom hoeven we niet direct de maker van deze foto's in de grond boren ,als je eens met allemaal een beetje zou bijsturen ,dan zou misschien de maker van deze fotografie wel ergens in zijn gedachten houden ,hoe je dan wel zulke foto's door een ander oog kan zien ,en ja we hebben een eigen gedachten maar moet die dan ook altijd kwetsend naar de andere persoon gaan ?

                    Ik sta versteld van veel mensen die hier de moraalridder komen spelen ,maar je zou toch maar eens een vlieg willen zijn om te zien wat zij allemaal uitspoken tussen de uurtjes of snachts met hun fototoestel en die dan zekers de gemaakte foto's niet hier maar op andere website's zetten ,omdat ze hier hun imago en prestige willen heeel groot houden .

                    Het wordt hierwat de gewoonte om iedereen af te breken ,als je niet dezelfde gedachtengang hebt als de meeste hier ,en dat gaat niet alleen hier bij deze post maar bij vele post op BD.

                    P.S . dit is mijn gedachten over hoe er wordt over sommige onderwerpen geschreven ,en wil hier zekers geen onnodige onrust mee opzetten .
                    Moderator als mijn antwoord niet voldoet aan de normen gelieve ze dan ook onmiddelijk te verwijderen ,met op voorhand dank u .

                    Zonninge groeten,

                    Ardesign
                    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

                    Comment


                    • #40
                      Re: Bij de gynaecoloog (18+)

                      Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
                      Arm belgium digital ...


                      Ik heb de indruk dat de helft van cvb hier op belgium digital zit ( zucht )...
                      Dan ben ik bij die andere helft, want ik helemaal geen probleem met dit soort van fotografie
                      Groetjes Rudy
                      Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

                      Comment


                      • #41
                        Re: Bij de gynaecoloog (18+)

                        Nou Kstyle ik ben positief jaloers hoor!!!
                        Geweldige foto en ook de belichting heel gaaf hier hou ik wel van.
                        Groeten JanS
                        Canon G1X, G7

                        Comment


                        • #42
                          Re: Bij de gynaecoloog (18+)

                          ...ik kan best leven met dit soort pics, deze stijl...anno 2008 kan dit geen probleem (meer) zijn...

                          Bovendien "gladde latex" mag evenzeer als "gladde huid"

                          Kwestie van smaak natuurlijk

                          mvg,

                          Roland

                          Comment


                          • #43
                            Re: Bij de gynaecoloog (18+)

                            maar ja aan de begeleidende tekst, weten we toch wel een beetje wat voor vlees we in de kuip hebben met kstyle hè, vooral de eerste twee zinnen!!!!.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #44
                              Re: Bij de gynaecoloog (18+)

                              Euh... dus ik ben een pervert die graag provoceert? Of interpreteer ik je nu verkeerd?

                              Hoedanook, die 1e zin: de titel trekt idd de aandacht, maar hij dekt wel de lading he. Hoe had ik het anders moeten noemen? In de SM studio, bij de kapper, of eerder "kstyle post #37"?

                              En de 2e zin: is dat dan niet zo? Dat zinnetje heeft ooit iemand anders eens geschreven in een van mijn vorige posts, waar ook zo'n polemiek is rond losgebarsten, als reactie op "de moraalridders". Dus dacht ik, ik zal het er zelf al maar bijzetten. De foto is wat hij is, en iedereen kan er bij denken wat hij wil.

                              Damn, nu voel ik het al aan alsof ik me moet verdedigen voor 2 zinnekes.

                              Patrick.

                              Comment


                              • #45
                                Re: Bij de gynaecoloog (18+)

                                Oorspronkelijk geplaatst door kstyle Bekijk bericht
                                Euh... dus ik ben een pervert die graag provoceert? Of interpreteer ik je nu verkeerd?

                                Hoedanook, die 1e zin: de titel trekt idd de aandacht, maar hij dekt wel de lading he. Hoe had ik het anders moeten noemen? In de SM studio, bij de kapper, of eerder "kstyle post #37"?

                                En de 2e zin: is dat dan niet zo? Dat zinnetje heeft ooit iemand anders eens geschreven in een van mijn vorige posts, waar ook zo'n polemiek is rond losgebarsten, als reactie op "de moraalridders". Dus dacht ik, ik zal het er zelf al maar bijzetten. De foto is wat hij is, en iedereen kan er bij denken wat hij wil.

                                Damn, nu voel ik het al aan alsof ik me moet verdedigen voor 2 zinnekes.

                                Patrick.
                                Och trekt u der toch niks van aan
                                Het belangrijkste is dat wij geen hartaanval krijgen bij het zien van zo dingen
                                OT: Setting is te druk.
                                Ik zou alle gekleurde dingen weglaten (stoeletje, vloer, ..) en een high key maken.

                                Comment

                                Working...
                                X