Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Demon

    't Was er tamelijk donker om zonder flits en vanuit de hand te fotograferen. De hoge ISO-waarde gaf veel noise, maar met een beetje filtering en downscalen is de noise bijna helemaal verdwenen.

    EXIF: Sony Alpha 350, 45mm, 1/40e, F/5, ISO1600.

    Patrick.


  • #2
    Re: Demon

    Als je geen statief bij had, dan had een invulflits hier wel op zijn plaats geweest he.. nu zijn de vensteropeningen helemaal uitgevreten en ziet het er eigenlijk niet uit.

    Comment


    • #3
      Re: Demon

      Ieder zijn mening, maar die "uitgevreten" vensters storen me niet, integendeel.

      Patrick.

      Comment


      • #4
        Re: Demon

        Ik vind dat ook nog wel meevallen en het geeft best een lekkere sfeer aan de plaat.
        Maar die borsten Lol.. heb je dat zelf opgeblazen?
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: Demon

          Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          Ik vind dat ook nog wel meevallen en het geeft best een lekkere sfeer aan de plaat.
          Maar die borsten Lol.. heb je dat zelf opgeblazen?
          Ja, met de fietspomp. LOL! Je moest de making of-foto's zien...

          Patrick.

          Comment


          • #6
            Re: Demon

            The Madonna with the big boobies, gekruisigd tegen de achtergrond.

            Ieder zijn meug ... natuurlijk. En ook al vind ik die Kstyle maar een rare jongen, bij elke nieuwe post kom ik toch weer kijken.
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • #7
              Re: Demon

              idd met minder uitgesproken vensters , als bv het licht in stralen binnenvalt is dit een echt TOPPER !!!


              Glenn
              Mijn site...
              vandaelefotografie.be
              * BD0916BE *

              Comment


              • #8
                Re: Demon

                Met een redelijk grote vignette rond de foto, wordt hij stukken beter vind ik.

                Het zijn niet de uitgebrande vensters die mij storen maar het feit dat het licht die op de grond valt zowat even 'licht' is als het licht zelf. En dat oogt wat onnatuurlijk.
                Dat los je samen op met de vignettering.

                Door de vignettering wordt de aandacht ook weggeleid van de oninteressante hoeken en randen van de foto naar het model toe.

                Comment


                • #9
                  Re: Demon

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                  The Madonna with the big boobies, gekruisigd tegen de achtergrond.

                  Ieder zijn meug ... natuurlijk. En ook al vind ik die Kstyle maar een rare jongen, bij elke nieuwe post kom ik toch weer kijken.
                  Ik heb dezelfde reactie . Niet direct het type foto die ik zou nemen maar toch kom ik steeds weer K's foto's bekijken.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Demon

                    Er staat heel lichtjes vignettering op de foto. Misschien had nog ietsje meer gemogen, maar IMO niet te veel.

                    @Jos: The Madonna with the Big Boobies. Dàt had ik als titel moeten gebruiken. (Waarschijnlijk ook 3x zoveel views gehad, LOL!)

                    Patrick.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Demon

                      are they real without any boobs operation
                      Do you have a closer shot of them?
                      I was born and brought up in Iran, a beautiful country full of history.

                      k o m b i z z

                      Comment


                      • #12
                        Re: Demon

                        Look: as fake as can be. :-)

                        P.S. Don't judge this pic for its quality! Just for fun...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Demon

                          lol... wie begon er over die ramen? ik zie alleen maar rode ballonen :-p
                          en nogmaals lol als ze plat zijn
                          poof

                          Comment


                          • #14
                            Re: Demon

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                            The Madonna with the big boobies, gekruisigd tegen de achtergrond.

                            Ieder zijn meug ... natuurlijk. En ook al vind ik die Kstyle maar een rare jongen, bij elke nieuwe post kom ik toch weer kijken.

                            Guilty
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                            Comment


                            • #15
                              Re: Demon

                              Oorspronkelijk geplaatst door kstyle Bekijk bericht
                              Look: as fake as can be. :-)

                              P.S. Don't judge this pic for its quality! Just for fun...
                              HAHA

                              The making of dan maar in fotofun ofzo?
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                              Comment

                              Working...
                              X